sjuttonde november

Jag har aldrig riktigt brytt mig om att ta hand om mitt hår. Inget balsam, inga hårinpackningar och inget skydd mot värme... men jag har ändå alltid klagat över hur mitt hår ser ut, hur slitet det är, hur tunt/fint det är och att jag inte kan göra någonting med det. Logiskt. 
 
Så för ett tag sedan så började jag med ett litet steg som kallas balsam haha, nu kan jag inte duscha utan det. Märkte direkt skillnad, inte för att det gjorde supermycket men det blev bättre.
 
Förra veckan började jag med Loreal hot straight cream i handdukstorkat hår innan jag blåste/plattade det. Mitt hår blev mycket tyngre och härligare. (och även tjockare?).
 
Idag stod jag länge i matbutiken och kikade på andra grejer man kan använda till håret, för jag vill verkligen göra skillnad och inte bara klaga. Så köpte Tresemme Keratin Smooth Treatment Masque och Elvital Extraordinary Oil. Dessa två har jag inte hunnit använda ännu då de är köpta idag men är det någon utav er som använder någon utav dessa eller har andra tips för tunt/fint och smått slitet hår? 
 

Kommentera här: