andra december

Här är min nya yogamatta och väskan jag köpte till den. Min gamla matta köpte jag för nästan två år sedan när jag började med yoga, ville då inte spendera för mycket pengar på något jag inte visste om jag skulle fastna för så köpte en billig matta på Rusta. Den har funkat jättebra men kände att jag behövde uppgradera mig nu! 
 
Andra dagen i min "30-dagarsutmaning", valde Morning Yoga - Yoga To Start Your Day och kände att jag inte alls har någon corestyrka haha de enklaste övningarna känns även om det bara är två övningar i videon som fokuserar på det. Och även fastän jag utövat yoga i två år nu så är jag inte flexibel alls, det kommer och går beroende på hur långa pauser jag tar från yogan men det märks att jag måste träna flexibiliteten varje dag om jag vill bli bättre på det. 
 
Ska nog ta och göra den här videon imorgonbitti också, kommer nog att upprepa många övningar under den här första veckan som jag vet är enkla. 
1 Skogsraah ☾:

skriven

Härligt :)

Svar: Ja verkligen :)
anna sofia

2 Jessica:

skriven

Åh vilken fräsch yogamatta. Har själv börjat lite smått med yoga på gymmet och tycker det är så kul och avslappnande. Dock måste man verkligen öva om man ska bli flexibel, som du skrev.

Svar: Älskar den! Men kommer nog ta ett tag att "bryta in" :) Superbra ju, ska nog också ta och dra till gymmet och vara med i någon klass, bara för att se att jag gör rätt :D Annars älskar jag att utöva yogan i tvrummet haha :)
anna sofia

3 Emma Grann Fotografi:

skriven

Vad härligt :)

Svar: Superhärligt! Blir lite som en "adventskalender" för mig med yoga varje dag haha :)
anna sofia

4 linah:

skriven

åh va roligt:D! <3

Svar: Eller hur :D Får hoppas på att jag håller detta nu med haha <3 Skulle kommentera ett inlägg på din blogg men gick inte att klicka på själva textfältet, kom till en helt annan sida? Men ditt halsband är superfint i alla fall!
anna sofia

5 Hos Josefine:

skriven

Jag skulle vilja börja med yoga men det har inte blivit av än :)

Svar: Gör en snabb 20 minuters yogavideo hemma på mattan för att testa om du får tid :) Adrienes Yoga for beginners på 20 minuter är bra att börja med :)
anna sofia

6 Hos Josefine:

skriven

svar: tack så mycket :)

7 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Jag borde börja mer med yoga :)

Svar: Ja absolut :)
anna sofia

Kommentera här: