första december

December. Idag börjar jag med yoga i 30 dagar. Förra året körde jag Yoga with Adrienes 30 dagarsyoga i januari, nu i januari hade jag tänkt göra det igen MEN jag småstartar med 30 dagar med valfria yogavideos för att förbereda mig. Har investerat i en lite dyrare yogamatta nu när jag känner att jag är så pass inne i det hela, ska ta kort på den imorgon och visa! Köpte även en väska till den så att jag smidigt kan ta med den vart jag vill utan krångel. 
 
Idag tänker jag mjukstarta med Morning Yoga - Gentle Morning Sequence, även fastän det inte är morgon längre haha men tycker den är långsam och lätt så perfekt att börja med. 
 
Har även hennes kalender som hon mejlade alla som hade "skrivit under" att vara med förra året där man skriver i vilken video man gjorde och hur man kände sig (man kan göra dem utan att ha "skrivit under", alla videos finns på hennes youtubekanal) Men nu i december ska jag välja ut mina egna favoriter av hennes videos och göra en varje dag, woho! 
 
// Funderar starkt på att lägga ut varje video jag gör resten av december
för att peppa mig själv och reflektera över hur det går! //
 
 
 
1 ISA:

skriven

åh vilken bra grej, duktig du är om du pallar hålla i det :) heja!

Svar: Ja nu ska jag verkligen kämpa med att hålla detta! (och hoppas på att jag inte blir förkyld för då vill jag inte yoga haha) Tack :D
anna sofia

2 C A R O L I N E:

skriven

Åh vad spännande! Lycka till :-) kram

Svar: Åh tack så mycket! :) kram
anna sofia

3 Lilly:

skriven

Åh vad kul med Yoga! :D

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! : ) Ha en fin kväll, kramis!

Svar: :) Ja verkligen!
anna sofia

4 Emely:

skriven

Jag kör nästan alltid något klipp med Adriane! Detta kör jag ofta även om det inte är morgon. Har dock aldrig provat att köra 30-dagars yogan. Jag plockar ut mina favoriter och gör en egen lista och gör ett pass beroende på dagsform :)

Svar: Jag med, så smidigt att bara rulla ut mattan hemma, har även lärt mig några lätta videos av hennes utantill så att jag kan göra dem lite överallt :) 30-dagars utmaningen var ganska tuff faktiskt, vissa lättare andra tuffare beroende på, blev riktigt trött i kroppen efter två veckor :) Men det är med att göra en egen lista är ju superbra :)
anna sofia

Kommentera här: