tionde december

Jag önskar alla en glad blåsdag, som Nalle Puh skulle sagt... hej vad det blåser ute idag igen! Inte storm precis men ganska jobbigt var det när jag skulle ta Alfred på en promenad. Regnet blåste rakt upp i ansiktet och vinden trängde igenom mina varma kläder. Tycker solen kan dyka fram och att det kan vara vindstilla ett tag för en gångsskull, eller att det kan komma snö eller åtminstone frost!
 
Ahja nu sitter jag här och är hungrig. Vi har inget annat än typ bröd hemma och maten som står i kylskåpet ska vi äta ikväll... hittade en bild på min frukost häromdagen och funderar på om jag kanske ska göra mig några mackor och havregrynsgröt. Alltid något!
 
MÅSTE även ta och beställa julklappar nu alltså, skjuter på det hela tiden och snart är det försent. Är ju mysigt att åka in till stan, ta en fika och handla klapparna men det är väldigt inpå julafton nu så känns som att det kommer att vara fullt med folk överallt. Neh, ska se om jag kan ordna med det idag!
 
Har ni köpt alla julklappar redan? 
Dagens yogavideo.
1 Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

skriven

Jag har bara "hunnit" köpa en till sambon. Är världsbäst på att skjuta på att köpa julklappar :)

Svar: Har också bara en klar, till mamma :) Säger varje år till mig själv att börja tidigt med julklappar men sen sitter jag ändå där utan några klappar i tid ändå haha :)
anna sofia

2 MATILDA:

skriven

Gott med gröt :)

Svar: Ja, passar bra nu på vinter men inte lika sugen på gröt på sommaren :)
anna sofia

3 ISA:

skriven

Jag är SÅ nöjd att nästan alla klappar är kirrade, slippa sistaminuten stress :p

Svar: Åh! Jag har bara köpt till mamma än så länge haha Men vill ha allting klart innan helgen är slut så att jag kan samla ihop allt nästa vecka och slå in dem med julmusik i bakgrunden, så mysigt :D
anna sofia

4 Jessica:

skriven

Ja havregrynsgröt funkar ju alltid, särskilt om man inte har något annat hemma. Nu blev jag påmind om att jag också måste inhandla julklappar, fattar inte varför jag drar ut på det.. :(

Svar: Eller hur! :) haha jag drar ut på det varje år men nu har jag köpt alla julklappar (minus en kvar) vilket känns ganska bra ändå :D
anna sofia

Kommentera här: