andra november - topp fem

Tänkte att jag skulle slänga upp en topp fem igen! Den här gången med "temat" Harry Potter (finns det något bättre?) och det blir mina topp fem youtubevideos. Som de flesta av er vet älskar jag att sitta och titta på sådana här videos, och inte bara Harry Potter utan det finns massvis av fina fanvideos därute! Önskar att jag hade the skills till att redigera och fixa i ordning något sådant då jag har så många låtar som jag vet skulle passa utmärkt till vissa filmer/serier! Och som alltid så är dessa videos fulla av spoilers ifall ni aldrig sett eller läst Harry Potter (vem det nu kan vara haha) så Viktigt: Jag kan inte lova spoilerfria videos, titta på egen risk haha
Men nu kör vi!
 
 
 
 
 
 
5. 
 
4.
 
3.
 
 2.
 
1.
 
Slänger även in en "bonus" video! Alla Harry Potterfilmerna sammafattade på ett kreativt och fint sätt! Blir tårögd varje gång jag ser den ju längre in i videon jag kommer. 
1 Stina:

skriven

Jag absolut älskar fanvideos av diverse slag. Så fort jag hittat något nytt jag tycker om fastnar jag alltid på underbart gjorda fanvideos! De är så känsloladdade och kraftfulla när de är bra gjorda!:)

Svar: Eller hur! :D
anna sofia

2 MATILDA:

skriven

Åh älskar harry potter! :D

Svar: Åh vad roligt! Jag med :D
anna sofia

3 Bellah - livet i USA:

skriven

Det finns verkligen ingenting som är bättre än Harry Potter

Svar: Eller hur!
anna sofia

4 ISA:

skriven

haha tänkte skriva "jäääkla nörd" men det kanske var taskigt? ;)

Svar: haha att vara en Harry Potter nörd är jag stolt över ;)
anna sofia

5 Josefin:

skriven

Åh, får gåshud! Älskar Harry Potter alldeles för mycket haha

Svar: haha samma här <3
anna sofia

6 Sara - Entreprenista:

skriven

Vilken rolig top 5 lista! Harry Potter är ju såå bra :D

Svar: Tack! Eller hur :D
anna sofia

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så fina! Finns inget bättre än Harry Potter!

Svar: Visst är de! Håller med till 100% :D
anna sofia

8 Erica Andersson:

skriven

harry potter är det bästa som finns i världen!

Svar: Eller hur!
anna sofia

9 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

skriven

Filmerna gillar min son, själv föredrar jag böckerna :).

Svar: Jag älskar både böckerna och filmerna :) Läser dem bara på engelska dock, känns som att man får all läsupplevelse istället för någon som översatt :)
anna sofia

10 Malin Thorell - hobbyfotograf:

skriven

Harry Potter in my heart!!

Svar: Bästa verkligen!
anna sofia

11 freja limelake - Resor & Livsstil:

skriven

Roligt :D skulle bli förvånad över den som inte sett harry potter haha, vilken miss. Dock är mina absoluta favoriter är ju Sagan om ringen och Star Wars, blir så arg om jag får höra att någon inte sett dem haha!

Svar: haha eller hur, jag med! Åh älskar Sagan om ringen och gillar Star Wars :D Tittat på alla filmer och ska gå på den nya :)
anna sofia

12 Jennifer:

skriven

Åh, jag älskar såna här videor! Kan se på de i timmar!!

Svar: Samma här! :D
anna sofia

13 Amanda:

skriven

Jätte bra videor! Harry Potter är helt klart bästa böckerna och filmerna jag läst/sett ^^

Svar: Åh samma här! Läser alltid om dem också, har mina favoriter helt klart :)
anna sofia

Kommentera här: