åttonde november

Fastän vi inte gjort mycket idag glömde jag att dra ut för att fotografera! Och vädret som har varit så fint idag, med solsken och värme... men ahja sådant händer.
Det enda vi har gjort idag är att hämta syster hos sin pojkvän, firat pappa på farsdag och lämnat tillbaka hyrfilmer. Härligt med en lugn söndag ändå, bara ta tid till att mysa ♥
 
Nu har vi kommit in från en kort promenad med Alfred, bad min sambo ta ett kort på oss (med min mobil, bästa kvalitén hehe) för att ha något litet i alla fall! Vi går inte så långa promenader nu i början men han älskar när vi går nu för han har så mycket energi, min lilla tok. Längtar till de långpromenader vi kan ta när han är vuxen ♥
 
Strax blir det kaffe och sen ska vi bara ta vara på resten utav kvällen och jag hoppas ni gör samma bästa läsare!
 
1 AW - Fotograf:

skriven

Helt perfekt, speciellt när man tydligen har självmordsbenägna djur! Haha!

2 Silja:

skriven

Fin bild ändå! Å söt hund😍 Härligt med lugna söndagar😊

Svar: Tack! Åh visst är han söt :D Visst är det, jättehärligt :)
anna sofia

3 A M:

skriven

Blev en mysig bild med ljuset! :D

Svar: Aaw tack :D
anna sofia

4 Isabella:

skriven

härligt med en lugn dag :)

Svar: Ja visst är det :)
anna sofia

Kommentera här: