nittonde november

Är på jakt efter en outfit till julafton! Ska bara spendera dagen med familjen så vill ha något ledigt men ändå uppklätt. Vad tycker ni om den här inspirationen? För ledigt eller funkar det? 
Älskar också att istället för foundation använda min dagscreme med min tinted moisturizer och på det bara använda lite bronzer och mascara, har varit min "go-to" sminkning i några veckor nu och det känns skönt att inte behöva slänga på allt för mycket om dagarna. 
 
Kram på er ♥
False Lash Effect Mascara / ColorIcon Bronzer SPF 15 Wet n Wild / Lily Clutch, Nubuck / Shoes / Versailles Tights / Oliviat 4 Dress
1 Malin Thorell - hobbyfotograf:

skriven

Har inte ens tänkt på min outfit till julafton än :p

svar: Najs :D Ja antagligen, enligt min SMHI app så ska det inte snöa på flera dagar igen :(

Svar: Åh jag ser så mycket fram emot julafton att jag knappt kan vänta med att hitta en outfit :D Skönt också att ha det klart innan julklappsshoppingen :) - åh det ante mig, ahja får njuta av snön som finns nu då :D
anna sofia

2 ISA:

skriven

haha men åh, ska man börja tänka på kläder för jul också!? haha jag är uppe i nyårstankar ju! ;)

Svar: haha ja det är en viktig dag att planera outfit för med snart! ;)
anna sofia

3 Amanda:

skriven

Fina saker!! :)

Svar: Visst är de!:)
anna sofia

4 Catrin Monica Sandberg:

skriven

Åh vad snygga grejer!

Svar: Eller hur :D
anna sofia

5 Amanda:

skriven

Sv: Jo det är klart, man kan ju beställa direkt från deras hemsida också :D

Kommentera här: