elfte oktober

OKEJ! Min laddare till laptopen har slutat att fungera... så vågar inte sätta på datorn ifall den dör - för då dör den "för evigt" haha, måste se till att hitta en ny laddare men den är ganska gammal så är inte riktigt säker på vart jag kan få tag på en! Så det lovade inlägget om hur mitt hår ser ut nu två månader efter balsammetoden + sls-fritt får skjutas upp till i veckan! Förhoppningsvis kan jag fixa laddaren på något sätt annars får jag snabbt överföra alla bilder till min externa hårddisk innan den dör haha. 
Just nu sitter jag vid min sambos dator som inte har photoshop, ugh, så slänger upp en bild jag tog och redigerade med mobilen bara för att ha något i alla fall! 
Hoppas ni alla har haft en underbart helg. See ya!
 
1 Lucy:

skriven

Åhh fyy va jobbigt det hände med min laddare också en gång men som tur var fick jag det att funka :D Hoppas du också får det att funka !

Svar: haha ah min laddare har hållit på såhär länge nu men har alltid lyckats få den att funka efter flera försök, den här gången har den verkligen gett upp haha :) Men har beställt en ny som är på väg :D
anna sofia

2 Angelica:

skriven

Mediamarkt & Alina Systems har det mesta, bara ett tips :D

Svar: Tack för tipset! har dock hunnit beställa en redan :)
anna sofia

3 milina.blogg.se:

skriven

Hatar när laddare går sönder!!

Svar: Visst är det extremt jobbigt! har inte kunnat sitta vid min dator i 4 dagar nu... men har beställt en ny laddare som är på väg :D
anna sofia

4 Elin:

skriven

Vacker bild =)

Svar: :) tack!
anna sofia

5 VERONICA - fashionblog:

skriven

Guud så vacker bild! Fantastisk :) Ha en underbar måndag, kramar!

Svar: Tack så mycket! hoppas du haft en underbar tisdag :) kram
anna sofia

6 Girltyping:

skriven

Vad tråkigt med laddaren, hoppas du hittar en :)

Svar: Visst är det! Tror jag hittat en, beställde den i söndags så den borde vara framme snart :D
anna sofia

7 Linnea:

skriven

Åh, min laddare är också (snart) döende, måste fixa en ny!

Svar: Så jobbigt när de slutar fungera! Har beställt en ny som är på väg nu så håller tummarna att den är framme i veckan :)
anna sofia

8 Hanna:

skriven

Jodå men det tycker jag att det gör :D du äter ju inte lika mycket socker om du har uppehåll ibland. så det behövs nog för alla människor! :)

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men nej så hemskt med laddaren!

Svar: Eller hur! Men har beställt en ny som är på väg :D
anna sofia

10 jonna:

skriven

Jättefin bild :)
Ja, det dricker jag alltid under hösten/vintern. Så gott. :)

Svar: Tack :)
anna sofia

11 miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus:

skriven

fin bild.

Svar: Tack! :)
anna sofia

Kommentera här: