första oktober

Godmorgon. Snart är mitt kaffe färdigtbryggt, kan knappt vänta längre! Dagen kommer att spenderas med många tvättmaskinsomgångar, diskmaskinen får gå sig varm också och så ska jag försöka plocka iordning lite annat i huset så att jag bara kan dammsuga imorgonkväll. Hade också tänkt slänga ut mig själv på en promenad sen innan C kommer hem, om vädret tillåter vill säga. Annars slänger jag mig på yogamattan istället! Ingen händelserik dag precis men så är det ibland. 
 
Tänkte på det igår, att detta är frisyren jag har håret uppsatt i mest. Är jag inte nöjd med håret eller om jag inte kommer på något annat sätter jag upp det såhär på en gång. Och jag ska inte klaga för nog har det blivit min favorit på sistone. Speciellt med tanke på att jag har en lugg som håller på att växa ut men som inte riktigt är lång nog för att ha bakom öronen än... haha.
Har ni någon favoritfrisyr eller något ni sätter upp lite snabbt sådär? See ya! 
 
1 linah:

skriven

dinhårfärg är så fin, är de din äkta hårfärg?:D

Svar: Tack! :D Den ändrar nyans beroende på ljuset så det brukar skifta mellan den här färgen och lite brunare! (vilket man märker på bilderna i inlägget om balsammetoden) Dock är ju min rötter på bilden förmörkade utav redigeringen så hela håret är som topparna :) kram
anna sofia

2 N:

skriven

Fin du är!

Svar: Aaw tack så mycket!
anna sofia

3 ISA:

skriven

sådana dagar är ju väldigt välbehövliga ibland, get some shit done! då kan du ha roligt i helgen ;)

Svar: haha eller hur! Ah det är därför jag fixar allt nu när jag kan, helgen ska bli rolig :D
anna sofia

4 Linn Strömberg:

skriven

Så vacker du är1

Svar: Oh vad snäll du är! Tack så mycket :D kram
anna sofia

5 MATILDA:

skriven

Så fint! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

6 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Så fin!

Svar: :D Tack!
anna sofia

7 Julia Hörnfeldt:

skriven

Snyggt blev det! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

8 Alice:

skriven

Så fint du brukar ha ditt hår! ^^ Själv kör jag ofta på låg knut i nacken eller hästsvans när jag vill få det ur vägen. :)

Svar: Aaw tack! :D Ja det kör jag med på ofta, praktiskt och snabbt :)
anna sofia

9 A M:

skriven

så snygg!

Svar: Åh men vad snäll du är! Tack :D
anna sofia

10 Skogsraah ☾:

skriven

Du har jättefint hår!

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

11 Cassandra Haraldsson:

skriven

Så fin frissa!

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

12 Maja H:

skriven

Så fin!
kramis

Svar: Tack så mycket! kram
anna sofia

13 Julia Hörnfeldt:

skriven

sv: Jamen jag kände lite så också! Är inte så insatt men skulle jag gå och kolla mer så skulle jag nog bli ganska så insatt automatiskt.. haha

Kommentera här: