nittonde oktober

DÅLIGA nyheter. Min laptop gick inte att rädda. Som tur var så la jag över alla bilder och dokument i en hårddisk för någon månad sedan men de nyaste bilderna och dokumenten är borta för alltid... Jag känner mig ganska tom måste jag säga. I 4 år hängde den datorn med mig och samlade minnen. Prioriterar jag så är en ny dator längst ner på listan så får se vad jag ska ta mig till. Min syster kanske hade en laptop till godo så kanske finns det en liten räddning där. Tills dess har ni mig fortfarande skrivandes ifrån mobilen, smått irriterad över hur lång tid det tar över att skriva ett inlägg haha. 
See ya! 
Love, Anna Sofia
1 ISA:

skriven

nääe fy vad trist. RIP på laptopen </3

Svar: Eller hur! Känner mig väldigt tom nu :/ Det positiva i det hela blir ju en uppgradering till en nyare laptop sen så ska inte klaga för mycket ;)
anna sofia

2 Angelica:

skriven

Så fin vove!
Ugh, avskyr att behöva blogga från mobilen, haha. Hoppas du hittar en ny laptop!

Svar: Visst är han :) ah det är jättejobbigt och tar onödigt lång tid haha har kollat efter en som jag ska "spara ihop" till så får se när jag köper den :)
anna sofia

3 Skogsraah ☾:

skriven

Men vilken tur bilderna var sparade i alla fall! Trist med datorn :(

Svar: Eller hur! :/
anna sofia

4 ISA:

skriven

SVAR: aaa de är så söta, mitt hjärta smälter ju och blir SÅ ledsen att de har det så crappy. Men ja.. vet inte så mycket om dem och ägarna är rätt.. hmm.. how to say it?.. otillförlitliga?! så vet inte ens vad det är för ras eller något. Ska googla lite katthem iallafall och ringa och be om råd! tack för ditt engagemang fino <3

5 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Alltså 14 år?!?!?! :o

Svar: Nej, i 4 år ^^ :)
anna sofia

6 Maja H:

skriven

Åh så fin !

7 Emma Grann Fotografi:

skriven

Åh nej vad tråkigt :(
Men skönt att du inte förlorade allt för mycket i alla fall!

Härlig bild!

Svar: Visst är det! Jo jag känner mig inte lika nere när jag tänker att det mesta som fanns i datorn ligger säkert i hårddisken :D Tack!
anna sofia

8 Amanda:

skriven

Men nej guuud vad tråkigt, tur att du hade något sparat iallafall! :)

Svar: Eller hur! :/ Jo nu är det skönt att veta att det mesta ligger säkert :)
anna sofia

9 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Haha.... det stod I 4, jag som trodde 14.....

Svar: haha jag såg det sen att det faktiskt ser ut som att det står 14 :D
anna sofia

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men usch så hemskt med datorn! Själv är jag livrädd för att något ska hända med min så sparar ingenting direkt på datorn utan säkerhetskopierar allt till externa hårddiskar :)

Svar: Visst är det! Jo jag tänkte börja med det nu faktiskt, bättre att vara på den säkra sidan :D
anna sofia

Kommentera här: