sjätte oktober

Idag har varit en typisk höstdag och jag ångrar lite att vi inte eldade imorses för att få bort det "råa" i huset men det har inte varit så farligt ändå! Och ute har solen varit framme och vissa stunder var det skönt att stå blundades mot värmen när jag rastade Alfred (ut, in, ut, in, ut, in är det med valp haha).
Dock tog jag ingen promenad och det hade jag planerat in lite, får kanske bli när C kommer hem om det inte har blivit för kallt. Jag älskar hösten över alla årstider men jag ogillar att frysa, speciellt om öronen... 
Gjorde i alla fall yoga som jag försöker hinna med dagligen. Idag kände jag mig lite trött i kroppen efter gårdagens yoga, men efteråt så kändes det bättre! Den jag håller på med nu för tillfället är Yoga for beginners - 40 minutaren. Och som alltid är det Yoga With Adriene jag kör på, det är något speciellt med henne och jag vill inte riktigt följa någon annan när jag började med henne för lite över ett år sedan. Gillar även hennes Back Pain Yoga och Yoga for beginners - 20 minutaren. Följde även hennes 30 dagars utmaning i Januari men blev förkyld efter 17:e dagen så tog en paus och sen blev det att jag inte började om... vilket jag tänkte att jag skulle fixa innan året är slut i alla fall! 
Hoppas att ni får en fortsatt härlig tisdag! 
1 sara:

skriven

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Gillar verkligen sista bilden på lövet :)

Svar: :D Tack!
anna sofia

3 Alice:

skriven

Åh, så härligt med yoga! ^^

Svar: Eller hur! :D
anna sofia

4 Dixi Wonderland:

skriven

Va kul med yoga. Har aldrig test de men tror det är ett bra sätt att slappna av och träna samtidigt :)

Svar: Älskar det! Ja man blir ganska trött i musklerna beroende på vad man gör, men samtidigt så är det väldigt avkopplande för man tänker inte på något annat än vad man ska göra :)
anna sofia

5 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Kul med yoga!

Svar: Ja verkligen!
anna sofia

6 MATILDA:

skriven

Åh så fina höstbilder :D

Svar: Tack! :D
anna sofia

7 linah:

skriven

jättevcakert!!

Svar: :D Tack!
anna sofia

8 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

alltså så fina bilder

Svar: Tack! :D
anna sofia

9 jonna:

skriven

Den funkar skitbra :) Lätt att använda och ger fin färg! :)

10 VERONICA - fashion blog:

skriven

Åh vad mysiga bilder :) Underbara!

Svar: Aaw tack så mycket! :D
anna sofia

11 Linnea:

skriven

Jag älskar också Yoga with Adriene, superbra!

Svar: Åh vad roligt! Visst är hon hur bra som helst, hon är så jordnära och man känner sig aldrig "tvingad" till att göra någon pose som inte känns rätt :D
anna sofia

12 Emelie Andersson:

skriven

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

13 Alva:

skriven

Adriene lär ut så himla bra! Det var hon som fick mig att börja och faktiskt fastna för yoga. :)

Svar: Ja eller hur! Samma här :)
anna sofia

14 Hälsoboost / Ellen:

skriven

Oj vilken snygg sista bild på lövet!
Jag har aldrig testat ren yoga utan jag har mest kört bodybalance som har en touch av yoga :) det gillar jag väldigt mkt! Kanske borde testa "riktig" yoga :)

Svar: Tack! Jag kan varmt rekommendera yoga, iallafall med Yoga With Adriene. Åh låter spännande! Har aldrig testat det men låter ju jätteroligt, har alltid velat testa tai chi och pilates också och då är ju allt i ett :D
anna sofia

15 Ellen [Hälsoboost]:

skriven

Jag ska kolla upp det! :)

Svar: :)
anna sofia

Kommentera här: