elfte september - what's on your bedside table?

 
Jadu, vad har jag på mitt nattduksbord? Inte speciellt mycket, oftast. För att vara ärlig byggs det på något fruktansvärt med saker man absolut inte behöver så varje gång jag städar rensar jag och ser till att minimera på allt och endast behålla det som behövs. - Måste nästan lägga in en regel om att lämna allt "skräp" utanför sovrummet haha varför behöver jag TRE böcker att läsa på samma gång t ex? eller varför måste godispåsen följa med? och vi ska inte tala om alla glas/muggar som dyker upp. 
 
SÅ. Jag har en liten korg som innehåller läppbalsam, toffsar, spännen, pennor, näsdukar och mina undebara hörlurar. Plus ett virkat bokmärke som inte är så smidigt att använda haha.
Jag har även boken jag läser för tillfället och min almanacka. Sen har jag en liten rosa bärbar högtalare till mobilen som jag köpte på Gekås. Brukar sätta på spotify eller något annat som jag kan lyssna på och vid sidan utav nattduksbordet har jag även min sovmask och mitt vatten. 
 
Finns det något ni måste ha på ert nattduksbord? 
 
 
1 Halina:

skriven

Superfin blogg du har och vilka bilder! ! Nu har jag lagt upp en efterfrågad foto-guide på hur man ställer in sin systemkamera för att få bästa & finast möjliga kort! Nu ser jag ju att du redan kan mycket men den kanske hjälper lite ändå ! :) Mvh Halina

Svar: Tack så mycket!
anna sofia

2 Dixi Wonderland:

skriven

Vart kan jag hitta den boken? Är filmen Sleepy Hallow med Johnny Depp baserad på denna boken? Älskar filmen nämligen :D

Svar: Köpte nog den på rea i vår lokala bokhandel men säkert på de vanliga boksajterna :D ÄLSKAR Sleepy Hollow med Johnny Depp! Den är dock typisk Tim Burton så de har ju gjort om en del men det gör mig inget för den är liksom mysig ändå :D Men ah den är i alla fall baserad på boken och karaktärerna :)
anna sofia

3 Tezzo:

skriven

Det var mycket på ett nattygsbord. Jag behöver bara en lampa och mobilen. :)

Svar: haha ändå har jag rensat :) Men ah det är ju egentligen allt man behöver! :)
anna sofia

4 Matilda :

skriven

Vilket roligt inlägg! Jag har massa grejer på mitt. Lite för mycket ;)

Svar: Vad kul att du tyckte om det! haha ah det blir lätt för mycket tillslut, samma här :D
anna sofia

5 Dixi Wonderland:

skriven

Åhh jag ska ta och hålla ögonen öppna efter denna boken :D

Svar: Ja gör det :D
anna sofia

6 Mamma Malin:

skriven

För tillfället har jag nog typ 6 böcker. Så mycket mer får inte plats, haha!

Svar: haha vad härligt! Ja jag har ganska mycket böcker på g just nu men försöker att läsa bara en men det är svårt :)
anna sofia

7 Mamma Malin:

skriven

SV: Ja, snygg är den ju så det skulle väl vara därför då ;)

8 Skogsraah ☾:

skriven

Kul att se :)

Svar: Roligt att du tyckte om det :)
anna sofia

9 Cajsa Lindahl:

skriven

En sån ville jag ha också men de va lite för dyra för mig del. Hade så gärna viljat ha en sån dock! :P Blir sååå avundsjuk på dig just nu! xD

10 sandra:

skriven

härligt inlägg!

Svar: Tack!
anna sofia

11 milina.blogg.se:

skriven

Min p-dator är ett måste haha :)

Svar: Ja den är ju alltid bra att ha där :)
anna sofia

12 Ella Sandblom:

skriven

Nämen här har du ju något du skulle kunna prata om i en video ju! :D btw superfin blogg :)

Svar: Det har du rätt i! Som du säger så slappnar man nog av mer och mer ju längre man är framför kameran, får försöka komma på lite idéer och provfilma så får vi se :D Tack så mycket!
anna sofia

13 Ella:

skriven

Åh va kul! Kommentera gärna min blogg/youtube när du har gjort det så jag kan se på videon! :D Lycka till!

14 Linnea:

skriven

Vilkt roligt inlägg! Jag har böcker, mobil och allmänt skräp haha!

Svar: haha låter som mitt bord när jag låter det vara :)
anna sofia

15 Joe:

skriven

Åh vilket roligt inlägg :) Jag har böcker, mobil och lampa hahaha

Svar: :D tack! Ja det är väl allt man behöver egentligen :)
anna sofia

Kommentera här: