sextonde september - topp fem

Då kör vi en topp fem igen känner jag! Den här gången tänkte jag slänga in mina topp fem mest lyssnade låtar för tillfället. Let's go!
Jag räknar ner till min favorit av dessa fem, men det förstår ni nog redan haha
 
5. 
 
4.
 
3.
 
2.

 
1.
 
 
1 Lina:

skriven

Christinas låt är riktigt bra! Gillar Billy Boyd också! :)

Svar: Ja eller hur! Ja han har en skön röst :)
anna sofia

2 Alice:

skriven

Riktigt bra låtar!

Svar: Ja visst är de :)
anna sofia

3 JUNITJEJ:

skriven

Vilka bra låtar!

Svar: Ja visst är de bra!
anna sofia

4 JUNITJEJ:

skriven

SVar: Balder är 5,5 månader gammal.

5 Isabella:

skriven

min jeansjacka du frågade om köpte jag second hand på tradera, den är alldeles perfekt! Kika där eller gå på loppisar/second hand affärer så hittar du säkert någon liknande! :D kram <3

Svar: Åh tack! Detta måste jag göra :D kram
anna sofia

6 MATILDA ROSQVIST:

skriven

Så bra!! :)

Svar: Visst är de :)
anna sofia

Kommentera här: