sjunde september - topp fem

Jag sitter oftast framför youtube och kollar på videos på mina favoritfilmer/serier som någon har klippt ihop underbart med musik. Sådana "fan videos" har jag sett många utav och idag tänkte jag att jag skulle tipsa om mina fem favoriter! Och jag tänkte att jag istället för att det skulle råka bli fem Harry Potter videos så väljer jag fem olika filmer/serier så att det blir lite blandat. Nu kör vi!
 
Viktigt: Jag kan inte lova spoilerfria videos, titta på egen risk haha
5.
 
4.
 
3.
 
 
2.
 
1.
 
Har ni några favoriter? Länka gärna för jag älskar att hitta nya, vare sig jag sett filmen/serien eller inte. 
 
 
1 milina.blogg.se:

skriven

Chandler och Joey <3

Svar: Älskar att kolla på Chandler och Joey videos, blir alltid lika glad :D
anna sofia

2 MADDISENJ,SE:

skriven

Åh dark knight filmerna är så bra

Svar: Visst är dem!? Bale är perfekt :)
anna sofia

3 MALIN:

skriven

Vad roligt! Dessa har jag missat :) Kram

Svar: Om du har några du själv tycker är bra så får du gärna länka, älskar att hitta nya :D kram
anna sofia

4 Amanda:

skriven

Kul! Aldrig sett innan :)

Svar: Visst är de, kan sitta och titta på sådana här videos i timmar haha de är så duktiga de som klipper ihop allt :)
anna sofia

5 Cassandra:

skriven

Åh så fina klipp <3

Svar: Visst är dom <3 Älskar att leta upp bra "fan videos" på favoritserier/filmer, känns som att man kan njuta lite extra utav dem med bra musik till haha :)
anna sofia

6 Anna:

skriven

Jag är likadan! Älskar också Chandler och Joey :)

Svar: Man blir så glad av att kolla på videos med dom, så härliga!
anna sofia

7 VERONICA - fashion blog:

skriven

Underbara klipp, fantastiska! :) Verkligen!

Svar: Vad kul att du gillar dem! :D
anna sofia

8 Jennisbeauty:

skriven

Åh vad fina klipp! :)

Svar: Visst är de fina :)
anna sofia

9 Emma Grann Fotografi:

skriven

Åh bästa Chandler och Joey!!

Svar: Eller hur! Så goa <3
anna sofia

10 MADDISENJ.SE:

skriven

Ska också köpa mig en svart tunn polo :)

Svar: Ja gört, jättefint under koftor eller ponchos :)
anna sofia

11 Kajsa lillsyrran:

skriven

Kommenterade på fel inlägg, lol. Menade att denna hit me right in the feels

Svar: Lugnt, jag raderade den ;) mina feels också!
anna sofia

Kommentera här: