sjuttonde september

Godmorgon! Typ, klockan är lite över 11 och jag har varit vaken sedan 8 men likväl ett sent godmorgon till er tycker jag! Hoppas att er dag startade bra. Min startade med att jag lät Alfred vara ensam nere ett tag när C hade åkt till jobbet för att ensamträna honom, han är så duktig! Sen åt jag havregrynsgröt med kanel och när kaffet var klart drog jag mig upp till sängen för att kolla på youtube, lyssna på några podcastavsnitt jag missat och planera lite inför hösten (så som att åka ner till stugan en helg, wooho vad mysigt!). 
 
Nu har jag förflyttat mig till mitt skrivbord och letar efter soffor på det stora internetet. Lär sitta här tills Alfred behöver gå ut och sen slänger jag mig på yogamattan en stund för lite Back pain yoga, See ya!
 
 
 
 
1 norrbotten emma:

skriven

god morgon, ha en fin torsdag =)

Svar: Detsamma :)
anna sofia

2 sandra:

skriven

gillar bilderna :)

Svar: Tack :)
anna sofia

3 keilzu:

skriven

Vilken härlig blogg du har! Så många fina bilder.. :)

Svar: Aaw tack så mycket :)
anna sofia

4 Skogsraah ☾:

skriven

Mysiga bilder :)

Svar: Tack :)
anna sofia

5 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Såg ju riktigt mysigt ut! Jättefina bilder :)

sv: Hon säger tacktack! ;) Haha, jaså? Vad kul! Nästa steg blir att anordna ett kalas. Nästa år får hon bjuda sin hundkompisar, haha!

Svar: Åh tack så mycket! :) haha ja det tycker jag! Man får ju passa på haha
anna sofia

6 Tilda Barkselius:

skriven

Låter supermysigt ju, en helg i stugan kan vara precis vad man behöver ibland verkligen :)

Svar: Ja verkligen! Det blir en helt annan atmosfär när man kommer ner dit, inga måsten osv :)
anna sofia

7 Ella Sandblom:

skriven

Gud va snygga bilder! 😍

Svar: Tack :D
anna sofia

8 Emma Engström:

skriven

Åh så mysigt det låter! :)

Svar: Ja visst gör det :)
anna sofia

9 Lina:

skriven

Härligt! Jag har precis börjat arbeta på ett spa där vi har ganska mycket yogaklasser, fått upp ögonen för det helt! <3 Det förändrar så många människors liv till det bättre!

Svar: Vad roligt! Ja visst gör det :D Jag började förra året via youtube och älskar det! Lite synd att jag inte kan hitta yogalektioner i närheten där jag bor men har jag klarat mig med Adriene hittills så gör det nog inget :) kram
anna sofia

10 Amanda Niclasson:

skriven

Otroligt fin blogg du har!!

Svar: Åh men tack! Vad glad jag blir :)
anna sofia

11 Sara Ekman:

skriven

Härligt :)

Svar: :D
anna sofia

12 Emilia Åkerberg:

skriven

Så mysiga bilder! :)

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

13 VVERONICAS - fashion blog:

skriven

Woow vad mysigt!! Åh vad härligt! :) Kram!

Svar: :D kram!
anna sofia

14 Alice Larsdotter:

skriven

Så gott med kaffe!

Svar: Supergott :D
anna sofia

15 Lina:

skriven

Vad mysigt! :)

Svar: Ja visst var det :)
anna sofia

16 Linnea:

skriven

Åh, älskar din mugg/kopp!

Svar: Visst är den fin! Är ett set på 4 st staplat som ett träd :) Köpt på Lagerhaus för några år sedan :)
anna sofia

17 My - Morgonkaffet.se:

skriven

Det lät som en himla mysig dag :D

Svar: Det var det :D
anna sofia

18 Linnéa:

skriven

Vilka fina och mysiga bilder! Hoppas du haft en fin helg :)

Svar: Aaw tack! Detsamma, kram :)
anna sofia

19 Lili:

skriven

Vilken söt kopp! Tänkte fråga vart du köpt den men läste nu att det var på Lagerhaus för några år sedan. Lär inte få tag i den med andra ord. Om du inte tröttnar på den förstås ;)

Svar: Ännu sötare när man staplar upp dem till ett träd haha :D Nja det tror jag inte att du lär få, men skulle jag tröttna är du den första jag meddelar haha ;D
anna sofia

20 Jarina:

skriven

Vilka fina, mysiga bilder! :)

Svar: Aaaw tack! :)
anna sofia

21 MY VESTLUND ' :

skriven

mysiga bilder!

Svar: Tack :D
anna sofia

Kommentera här: