artonde februari

GODMORGON. Åh vad jag älskar kombinationen utav banan och kanel! Ska ta och baka en banankaka ikväll också för det var längesedan, måste dock spara på bananerna då vi på fredag ska testa att laga kassler med currysås i ugn med banantäcke typ. Låter ju spännande så får hoppas på att det är gott!
Ni får ha en SUPERBRA torsdag så hörs vi, kram på er ♥
 
1 Emma Grann Fotografi:

skriven

Oj denna kombination måste jag testa... :D

Svar: Ja absolut :D
anna sofia

2 N:

skriven

Vad gott :D

Svar: :D Verkligen!
anna sofia

3 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Banan och kanel har jag nog aldrig testat, det kanske jag ska göra nästa gång jag har bananer hemma :)Tack för tipset :)

Svar: Åh men då tycker jag att du ska testa! :)
anna sofia

4 Yohanna af Skovde:

skriven

Det ser SÅ gott ut! :)

Svar: Jättegott verkligen! :)
anna sofia

5 Lili:

skriven

Jag har aldrig testat det förut, men det måste jag nu göra!

Svar: Jättegott! Ifall man gillar banan och kanel vill säga :)
anna sofia

6 Emely:

skriven

Å det har jag inte tänkt på alls! Jag vet ju att banan och kanel är jättegott men att faktiskt bara strö över lite på bananen, super bra! :)

Svar: Jättegott litet mellanmål verkligen! :) Hoppas du gillar det :)
anna sofia

7 Linnea:

skriven

Har aldrig provat banan och kanel förut, men det låter riktigt spännade!

Svar: Åh, ja då måste du prova! :)
anna sofia

8 Sanna:

skriven

Har aldrig testat den kombinationen förut, får göra det :) Önskar dig en skön dag idag :)

Svar: Det tycker jag :) Tack detsamma!
anna sofia

Kommentera här: