femtonde februari

Gårdagen spenderades med att städa hela nedervåningen, skaka mattor och tvätta golv - känslan efteråt när man vet hur rent allt är är nog det bästa haha. Vi brukar inte fira Alla hjärtans dag, har varit tillsammans i lite över 7 år men aldrig firat "på riktigt". Vad vi gör är att äta middag och slöa framför tv:n (som varje söndag) men med en bukett rosor som C köpt, så fina!
 
Idag lyser solen,  himlen är blå och fåglarna kvittrar så ska ta ut Alfred på en promenad nu efter kaffet, tänk vad humöret lyfts utav att solen kommer fram! 
 
Kram på er 
1 Isabelle Johansson:

skriven

Åh <3

Svar: <3
anna sofia

2 Hanna Karlsson:

skriven

Älskar känslan när det är rent och välstädat!

Svar: :D Ja eller hur!
anna sofia

3 N:

skriven

Så söt!

Svar: Visst är han!
anna sofia

4 Flisan:

skriven

Fina bilder :D

Svar: :D Tack!
anna sofia

5 Skogsraah:

skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

6 Christin:

skriven

Vilka fina rosor!

Svar: Visst är de fina!
anna sofia

7 ISA:

skriven

åh vilken romantisk alla hjärtans dag du hade då! ;) hehe. Nä men det är så skönt när man är klar! underbart!

Svar: haha visst var den romantisk ;) haha neh men tycker man ska vara hyfsat romantisk varje dag så alla hjärtans dag blir bara en vanlig vardag egentligen ;) Så himla skönt när man är klar med städningen, det värsta är att det blir så stökigt så fort igen haha :)
anna sofia

8 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Vilka fina rosor :D

Svar: Visst är de :D Blev så glad när han kom hem med dem!
anna sofia

9 Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

skriven

Hej. Nu har jag utsett en alla hjärtans dag blogg på bloggen. In och kolla om det var du som vann. Tack till alla som var med och tävlade :)

10 Ika's USA:

skriven

Perfekt alla hjärtans dag i mina öron:) Här i USA är det hysteri runt Valentines, men jag och mannen undviker det så gott det går;)

Svar: Ja men eller hur! :) Kan tänka mig det, räcker gott och väl med mat och film ;)
anna sofia

11 anneli:

skriven

man behöver inte fira den här dagen om man inte vill, men jag gillar den och min kille mer då han är en tvättäkta romantiker :)

Svar: Ja jag gillar den också :) Men vi går inte "all in" heller, räcker med mat och film för oss vilket är romantiskt i sig, sen tycker jag att vi ska vara romantiska varje dag året om ;) Mysigt att han är så romantiskt av sig ändå :)
anna sofia

12 Carina Marianne Holst:

skriven

Vad fina rosor.Härligt med nystädat hem.Kram!:)

Svar: Visst är de fina! Jättehärligt, verkligen :) kram
anna sofia

13 Lili:

skriven

Vilka fina rosor och en sådan söt kisse! Skönt också att inte stressa upp sig över Alla Hjärtans Dag. Det är ju det finaste sättet att fira på tycker jag, d.v.s. att knappt fira. Bara vara tillsammans som vanligt och sedan ha något litet extra, en ovanligt god middag eller som här, fina blommor.

Svar: Visst är han söt! Jag tycker allt det, så skönt att slippa pressen att passa upp varandra hela dagen utan bara vara tillsammans :)
anna sofia

Kommentera här: