// haul - gekås //

Gårdagen startade tidigt med kaffe och frukost. Sedan tog jag ut Alfred på en promenad, övade på att gå med honom lös i skogen vilket gick jättebra och sedan resten av vägen hem i koppel. Direkt när vi kom hem slängde jag mig i duschen, sen kom min syster för att hämta mig och så drog vi hem till dem. 
 
Runt 12:30 packade vi in oss i bilen - jag, mamma, mina systrar och kusin - och drog ner till Gekås. Efter en hyffsat lång bilfärd ner var vi äntligen framme och på grund utav lågsäsong så var det inte mycket folk där! Inget knuffande, inget råka-köra-på-någon-med-vagnen bara fri väg fram. 
 
Vi strosade runt i cirka två timmar och sedan drog vi och tog en fika/lunch. Efter det kikade vi runt i, nästintill, två timmar till och vid 18:00 var vi i bilen på väg hem. 
 
Fick med mig lite saker hem, hade velat handla mer men kommer aldrig på vad jag ska köpa (åk med lista haha, spontanköp lyckas aldrig...). Vad som inte är med i bilden är matskålar till katterna och kalsonger som min sambo lagt undan någonstans men jag är nöjd! (fleecetröjan är supergo! Fleece både på utsidan och på insidan ja menar haaallå). Men är lite ledsen för hittade världens sötaste jacka i rosa fuskpäls men den fanns inte i min storlek... fanns tre stycken kvar i L och XL, baaaah. Men så kan det gå!
 
Blir väl snart en sväng ner dit igen med min sambo, då ska jag åka mer förberedd! Hoppas ni får en härlig fredag people! Kram på er ♥
 
1 Carina Marianne Holst:

skriven

Härligt!! :) Kram!

Svar: :) kram!
anna sofia

2 Filippa:

skriven

Tycker det ser ut som du hittade fina saker! :)

Svar: Ja men eller hur :) Hade dock velat kolla mer kläder haha :)
anna sofia

3 josephine Asplund:

skriven

Fina saker =)
Hoppas du får en fin fredags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack detsamma! kram
anna sofia

4 MATILDA:

skriven

vad härligt med lite folk :D

Svar: Ja verkligen! Brukar åka ner på våren typ för då är det inte LIKA mycket folk, skönt :)
anna sofia

5 sarah:

skriven

kul du gillar tipset =) netflix är bra på sist set =)

6 JUNITJEJ:

skriven

Så sugen jag blev på att åka till Gekås nu.

Svar: Ja visst blir man! :)
anna sofia

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh, älskar Gekås <3

Svar: Jag med, så roligt att åka dit <3
anna sofia

8 Amelia :

skriven

Vad härligt att du är nöjd med det du köpt! Synd bara att jackan inte fanns i din storlek.

Svar: Ja så skönt att slippa känna ånger eller att man slösat pengar på något oviktigt (vilket oftast händer på Gekås haha). Eller hur! Ahja, den dyker kanske upp någon annanstans :)
anna sofia

9 fashion freja:

skriven

ser ju ut som bra köp :)

Svar: Ja, jag är nöjd! :)
anna sofia

10 CAMILLAESI:

skriven

Vilka bra köp :D

Svar: Tack :D
anna sofia

11 M:

skriven

Kaffe och promenad är bästa sätter att starta dagen på!!

Svar: Eller hur! :D
anna sofia

12 Amanda Aikioniemi Persson:

skriven

Mycket snyggt och bra du fått hem :D

Svar: Tack, är nöjd :D
anna sofia

13 Linda:

skriven

fina saker!:D

Svar: Tack :D
anna sofia

14 Katarina:

skriven

Fina saker! :)

Svar: Tack :)
anna sofia

Kommentera här: