tjugoandra februari

Hallå på er! Helgen har spenderats i lugn och ro med lite lördagsshopping och fika på stan följt utav en söndag hemma i soffan. Så mysigt att bara umgås!
Idag startade dagen med en liten sovmorgon och en kopp kaffe, fick även ett sms om jobb så ska ringa dem och boka tid för möte (blir så nervös av samtal via telefon dock, ugh).
Ikväll ska vi in och storhandla mat. Brukar åka in och handla två gånger i veckan men satt igårkväll och verkligen planerade alla måltider för mån-lör så hoppas på att vi bara behöver åka in en gång! Eftersom att vi bara är två stycken också så lagar jag fyra portioner och blir det över så är middagen klar för dagen efter, så smidigt!
 
Ha en bra måndag! Kram på er ♥
1 miche - livsstil och bloggdesign:

skriven

Ha en bra dag du med!

Svar: :) kram!
anna sofia

2 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Håller tummarna för att telefonsamtalet ska gå bra :D

Svar: Tack! Jodå det gick bra :D Skrev ner allt jag skulle säga på ett papper innan jag ringde, alltid skönt att vara förberedd!
anna sofia

3 CAMILLAESI:

skriven

Vad kul att storhandla :D Haha jag kanske är lite udda som tycker det men vi storhandlar sällan hemma så det är typ äventyr för mig när vi gör det.


Svar: Jo men eller hur! Håller med :)
anna sofia

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Lät som en härlig helg :)

Svar: Supermysig verkligen! :)
anna sofia

5 Sarah:

skriven

Shopping o fika låter mysigt :)

Svar: Jättemysigt :)
anna sofia

Kommentera här: