tjugofemte februari

Såg att vi hade några bananer liggandes så bestämde mig för att slänga ihop lite fika så att vi har något gott till kaffet ikväll! Men kommer definitivt att ta en bit innan dess, så gott. Banankaka måste nog vara en utav mina favoriter! Så enkel att slänga ihop, förutom att den ska stå i ugnen i ca 55-60 minuter (brukar köra 45-50 min, tycker de blir mer "saftiga" då eller vad man säger) så man får vänta en stund innan kaffebryggaren kan slås på men det är det värt.  
 
1 Skogsraah:

skriven

Gott :)

Svar: Ja verkligen :)
anna sofia

2 Kristin/onlyfemale.se:

skriven

Men så gott!!

Svar: Verkligen! :)
anna sofia

3 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Mumsigt :D

Svar: Absolut :D
anna sofia

4 Amanda Aikioniemi Persson:

skriven

Så gott :)

Svar: :) verkligen!
anna sofia

5 Netti Starby:

skriven

Men vad gott :-D Kram

Svar: Verkligen :D kram
anna sofia

6 Sanna:

skriven

Mums va gott, hembakat är alltid så gott!!

Svar: Eller hur! Det bästa :)
anna sofia

7 Sigrid:

skriven

Banankaka är såå gott! :)

Svar: Visst är det! :D
anna sofia

8 Elsa Henriksson:

skriven

Åh men gud vad gott! :)

Svar: Supergott verkligen! :)
anna sofia

9 Fanny:

skriven

Åh så gott! :D

Svar: :D Verkligen!
anna sofia

10 Josse:

skriven

Åh vad gott!

Svar: Verkligen! :D
anna sofia

11 ISA:

skriven

haha men vilket sammanträffande, såg du mitt inlägg eller om saker jag skulle vilja baka? Banankaka!

SVAR: nu kände jag att jag måste tagga ner min attack mot er som fikar under tystnad.. haha menar såklart inte att jag alltid stör mig eller tänker på det, mer när man sitter själv och pluggar eller så och paret bredvid sitter knäpptysta i typ en timme så kan jag bli stressad för jag vet att JAG hade tyckt den situationen var så jobbig, men det är ju fett bra om ni är så bekväma med varann att ni inte tycker tystnad är jobbigt. hehe. Are U with me? <3

Svar: haha ja, jag läste det samma dag som jag bakat tror jag :D Så himla gott!svar: Ingen fara ;) Förstår precis vad du menar, även fastän jag är bekväm att var tyst med min sambo så känner jag som du när jag är bland andra som är tysta eller när det är tyst i en film till och med haha :)
anna sofia

Kommentera här: