tjugotredje februari

Gårdagens middag blev gulaschsoppa serverat med ris, aldrig tänkt på det innan men det var lättare att äta en själva soppan då det blir mer en gryta istället. Är så roligt att testa nya recept och speciellt om man hittar något som är värt att skriva ner i receptboken istället för att stjärnmarkera på datorn! 
 
Har ni en receptbok där ni skriver ner recept ni hittat i böcker/internet för att lättare kunna få fram dem? Tycker det är så mysigt att samla på sig favoritrecept för framtiden ♥
 
// min receptbok är en vanligt anteckningsbok, tycker den är så söt // 
 
1 Sarah:

skriven

Håller me om att de e kul o testa nya recept :)

Svar: Eller hur! Speciellt om man lyckas :)
anna sofia

2 Jessica:

skriven

Bra grej att skriva ned recepten i receptbok! Jag brukar bara stjärnmarkera, men det blir ju så lätt att man glömmer recepten sedan!

Svar: Ja men eller hur! Ja, jag glömmer oftast recept när jag väl stjärnmarkerat dem då det blir så mycket att de försvinner i mängden :)
anna sofia

3 Netti Starby:

skriven

Vad gott det ser ut! Kram

Svar: Tack! Det var det :) kram
anna sofia

4 Emma Engström - Skönhetsbloggare:

skriven

Det är verkligen roligt med nya recept och att kanske hitta en ny favoriträtt! :D

Svar: Visst är det! :D
anna sofia

5 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Det där såg farligt gott ut :D

Svar: Åh det var det :D
anna sofia

6 MATILDA:

skriven

vad gott!

Svar: Verkligen :)
anna sofia

7 Fanny:

skriven

Jag önskar jag var bättre på att skriva ner recept, för jag gillar att ha dem i en bok. Jag har en bok för det men glömmer hela tiden bort den. :)

Svar: Jag började med det för något år sedan och nu längtar jag till ett nytt recept att testa och se om det är gott nog för att hamna i receptboken haha :) Tycker verkligen du ska börja igen, så roligt att ha sen :)
anna sofia

8 linah:

skriven

åh så gott!! <3

Svar: Verkligen <3
anna sofia

9 freja, trelleborgs största blogg:

skriven

vad gott! :)

Svar: Jättegott :)
anna sofia

10 Nimo:

skriven

Vad gott det ser ut.

Svar: Det var det :)
anna sofia

11 Lili:

skriven

Åh, superfin anteckningsbok! Var köpte du den?

Svar: Visst är den! Akademibokhandeln tror jag det var :)
anna sofia

Kommentera här: