åttonde januari

Jag är tillbaka! Hade inte planerat en sådan lång paus men nu är vi tillbaka i verkligenheten igen och jag har massa nya idéer och planer för både bloggen och för mitt privatliv. 
Senare ikväll eller imorgon kommer det att dyka upp ett litet inlägg om mina "Nyårslöften" och annat som inspirerar mig så stay tuned för det. 
 
Att gå ut och fotografera är inget jag ser fram emot idag, visst är det mysigt när snön faller men det är superkallt och motiven blir alla lika varandra då det är svårt att hitta något nytt när allt är täckt utav snö. Men jag ska försöka när jag går ut med hunden sen! Och åh! Jag har photoshop igen!!! Med min gamla dator som inte gick att rädda försvann det photoshop som kom med datorn så har varit utan i några månader nu men jag såg att de hade rabatt på sin hemsida så slog till och åh så värt haha, äntligen kan jag fixa till ordentliga bilder - lycka!
 
See ya ♥
 
Ps. Tack för alla fina kommenterar och besök jag har fått även fastän jag varit borta ett tag, all kärlek till er ♥
1 ISA:

skriven

vad härligt att du återvänder med massa pepp och inspiration då! Ser fram emot vad du har *i kikaren* ;) haha

Svar: Ja nu tar jag tag i 2016 med positivitet! Har väl inte så mycket i kikaren precis nu men ser fram emot att sätta mig ner och brainstorma :D
anna sofia

2 Ida - foto & häst:

skriven

Så härligt att vara tillbaka! Och så underbart med Photoshop igen, skulle inte klarat mig en dag utan det haha ;)

Svar: Ja verkligen :D Åh som jag saknat Photoshop alltså! Har inte vetat vart jag ska ta vägen utan det haha :)
anna sofia

3 Sarah:

skriven

Aa det är det i bland

4 Emma Engström:

skriven

Roligt att du är tillbaka! :D

Svar: Tack! Det är jättekul att vara tillbaka :D
anna sofia

Kommentera här: