femtonde januari

Godmorgon! Eller god förmiddag? Ahja. Igår tog jag bort alla ljusstakar som varit uppe över jul och bytte ut dem mot mina vanliga lampor. Idag ska jag plocka undan ALLA tomtar och lägga upp på vinden och sen när jag köpt nya gardiner ska jag byta dem också. Åh kom våren kom!
 
// tulpanens dag // 
 
1 ISA:

skriven

jaa ut med julen nu tar vi vår! hehe, säger jag i minus 18 grader ;)

Svar: Ja ut med den tycker jag med! haha jo, har -18 också men känner nog att våren ligger i luften ändå så det får funka :D hehe
anna sofia

2 Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

skriven

Åh vad fint:)

Svar: :) Tack!
anna sofia

3 Boel:

skriven

Vi tog ut julen förra helgen :)

Svar: Vad skönt! Hade velat göra det tidigare men skjutit fram det hela tiden :)
anna sofia

4 sandra:

skriven

fint!

Svar: Tack så mycket!
anna sofia

5 sarah:

skriven

fina bilder

Svar: Tack :)
anna sofia

6 Ida - foto & häst:

skriven

superfint! :D

Svar: aaw tack!:D
anna sofia

7 johanna:

skriven

fint!

Svar: Tack! :)
anna sofia

Kommentera här: