nittonde januari

Funderar på att välja ut lite favoriter ifrån min pinterest och dela med mig utav, har sååå mycket! Vill ni kolla igenom själva så HÄR men vill fixa iordning något fint "inspo-inlägg" åt er. Har även gjort en hårmask jag hittade via pinterest två gånger som jag tänkte dela med mig utav nästa gång jag använder den (nästa vecka) så att jag kan få till lite bilder! 
 
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och läser min bok som jag fick utav min syster i julklapp ♥ Har precis varit ute och skottat fram vår gång fram till huset och vedbon, mätte 30 cm djup på snön så det har fallit en hel del under natten. 
 
Hoppas ni har en superhärlig tisdag!
// Rule your mind or it will rule you // 
1 Elsa:

skriven

Vilken mysig bild! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

2 myrtillus.blogg.se:

skriven

åh vilka mysiga bilder + snyggt påslakan :)

Svar: Tack så mycket! :D
anna sofia

3 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Vilka mysiga bilder :D

Svar: Tack :D
anna sofia

4 sandra:

skriven

åh mysbilder!

Svar: :) Tack!
anna sofia

Kommentera här: