första mars

FÖRSTA MAAARS, nu kan våren också komma tycker jag! Vi har fortfarande ett lager utav snö här hemma - vill ha grusvägar igen... men vad ska man göra? Bara att gilla läget. 
 
Idag startade dagen med att mamma och hennes hund kom hit, vi tog en kopp kaffe och begav oss ut i solen på en promenad. Så härligt! När hon sen hade åkt hem drog jag på mig träningskläder (WHAT?) och började med Cassey Ho's (blogilates) video Fat Burning Cardio Warmup (finns fler cardio videos men orkade inte välja haha) för att sedan köra hennes 30 dagars utmaningar för ben, armar, mage och rumpa och avslutade med samma uppvärmingsvideo och ett yogapass. 
 
Vad jag behöver är att röra på mig och skaffa muskler samt få lite toning/kurvor. Om det kommer att hjälpa mig vet jag inte men jag vet att jag sitter för mycket och rör mig alldeles för lite så ska ta tag i detta för en gångs skull - med att börja testa det här plus mina dagliga promenader och yoga! Oh just det ja, Mars börjar sockerfritt för mig, hela månaden. Ugh.
Har ni följt något utav hennes pass? Vad tycker ni? Slänger in videon och utmaningarna här under, vill ni ha djupare information om övningarna länkar jag till dem under bilderna! Där kan ni även spara ner dem till datorn för att skriva ut. Kram på er ♥
1 Linn Strömberg:

skriven

Åh hon är ju grym! Så smidigt att träna på youtube :D

Svar: Ja, jag föll för henne ganska snabbt! Hon verkar ju superhärlig :) Heller hur! Gör all min yoga via youtube och älskar det :D
anna sofia

2 Hillevi:

skriven

Älskar hennes videos!

Svar: Vad roligt! Då ska jag fortsätta att titta :D
anna sofia

3 Emelie:

skriven

Grymt! Hon är duktig också, älskar hennes videos

Svar: Tack! Hört mycket bra om henne så är glad över att jag testar :)
anna sofia

4 Nicole S :

skriven

Mage och strech har jag gjort, superbra! :)

Svar: Åh stretch var jag också sugen på att testa men håller på med min yoga dagligen så den får duga tills vidare :) Men kul att du gillade dem!
anna sofia

5 Nimo:

skriven

Ha en riktigt bra månad

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

Kommentera här: