sjuttonde mars

haha åh jisses jag är sämst! På att blogga alltså... Så fort jag inte loggar in här på några dagar så är det som att jag GLÖMMER av att jag ens äger en blogg, hallå? någon hemma? 
 
What to do, what to do. 
 
Solen har varit framme här de senaste dagarna så jag har suttit fast ute i solstolen mot husväggen och bara tagit emot kramarna solen skickat mig! Nu ska den försvinna ett tag igen men jag är fullladdad så gör ingenting. Har även satt upp mig tillgänglig på jobb men antar att jag lägger konstiga tider för ingen har bokat mig än haha, får ta och sätta mig ner och kanske byta tider eller så kanske det inte behövts lika mycket förskolevikarier den här veckan? I don't know. 
 
Ska försöka att inte försvinna igen, älskar att skriva här och läsa era kommentarer! Kram på er ♥
// älskar blodapelsin, bästa! // 
1 Nicole:

skriven

Det där ser ju mer än gott ut asså :D

Svar: Verkligen! :D
anna sofia

2 Netti Starby:

skriven

Kul att du hittade tillbaka till bloggen och vad gott det ser ut! Kram

Svar: Ja, lätt att tappa blogglusten ibland :) Jättegott! Kram
anna sofia

3 ISA:

skriven

haha gulliga du, glömmer bloggis - det går ju inte ;) härligt att du fått sol & energi iallafall!

Svar: Haha man skulle ju kunna tro det ;) Ja absolut, solen har varit framme i flera dagar nu så har riktigt kunnat ladda upp batterierna :)
anna sofia

4 Linn Strömberg:

skriven

Mums!

Svar: Åhja! :D
anna sofia

5 Tuva Björnwall:

skriven

åh gud vad gott!! :D

Svar: Verkligen :D
anna sofia

6 a n n i k a:

skriven

Mumsigt!

Svar: :D Så gott!
anna sofia

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vad det där såg gott ut :)

Svar: Så gott! :)
anna sofia

8 Sarah:

skriven

aaa visst är dom fina =)

9 Caroline:

skriven

Åh blodapelsin är ju sååå gott!

Svar: Åh men eller hur! :D
anna sofia

10 CAMILLAESI:

skriven

Så gott :-D

Svar: Absolut :D
anna sofia

11 sandra:

skriven

gott!

Svar: Så gott!
anna sofia

12 Ida - foto & häst:

skriven

men så gott!! :D

Svar: Verkligen! :D
anna sofia

13 Rebecca Ljung:

skriven

Heh då är vi fler som glömmer bort bloggen... ;) ps; man blir ju helt taggad på att äta nyttig frukost när man kikar in på din blogg! ;)

14 Emely:

skriven

Usch, jag vet precis hur det känns! Man vill gärna uppdatera men ibland händer nåt tokigt på vägen.. :)

Kommentera här: