tjugofjärde mars

GOOOOODMOOOOORGON. 
Torsdag redan, eller vad säger ni? Här har veckan gått fort i alla fall. Klippte mig även i måndags, long bob fast rak. Tror att jag är nöjd men jag får aldrig till frisyren så som när jag precis klippt mig, så jobbigt! Ska ta och beställa nytt sulfatfritt schampo också, har väl en tvätt kvar på mitt gamla och sen är det slut. Vet inte om jag ska fortsätta på samma märke eller testa något nytt. Har ni några förslag?
 
Och på tal om träning (what?) så har jag tagit några dagar "ledigt" då jag kände av halsont. Kanske är lite löjlig men jag vill verkligen inte anstränga mig när jag får ont i halsen om än bara lite ont... men snart är det back on track!
 
Ska nu dricka upp kaffet, tvätta ansiktet, platta håret och sminka mig. Känner mig väldigt trött eller rättare sagt uttömd på energi så får hoppas på att det ger med sig. Kram på er ♥
1 Mathy:

skriven

Vad gott!!

2 Linn Strömberg:

skriven

Viktigt att vila om man inte känner sig kry!

3 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

gott

4 MALIN:

skriven

Vad gott det ser ut :) Hoppas du får en härlig torsdagskväll! Kram

5 Tuva Björnwall:

skriven

åh gud vad gott det ser ut!! :D

6 Louise:

skriven

Gott!! :)

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vad härligt med nyklippt hår, det skulle jag också behöva, haha!

8 CAMILLAESI:

skriven

Gott :-))

9 Nicole Svensson:

skriven

Ibland behövs vilodagar :) jag brukar inte heller träna vid halsont då risken att bli sjuk ökar mycket då!

Hoppas det blir bättre snart :)

10 V I L M A L A ♔:

skriven

Gotti! Hoppas du hittar schampoot xx

11 Tilda:

skriven

Bra att du vilar när du inte känner dig riktigt bra! :)

12 Nicole Svensson:

skriven

Det där ser ju megagott ut asså :)
Kramis!

13 Filippa:

skriven

Vad gott!

14 Lili:

skriven

Jag använder produkterna från Macadamia, de innehåller varken parabener eller sulfater. Däremot är jag tveksam på silikonerna, min frisör sa att de inte innehåller det, men jag tycker mig se några i innehållsförteckningen..? Hur som helst har mitt hår blivit mycket bättre sen jag började med dessa!

Härlig frukost, krya på dig!

15 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Så mumsigt! Ganska viktigt att inte träna när man är lite sjuk :)

16 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså mums vad det där såg gott ut!

17 MATILDA ROSQVIST:

skriven

vad gott :)

18 Filippa:

skriven

Ser gott ut! :)

19 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Hoppas halsontet går över snart! Kram

20 Celine:

skriven

Har samma problem med min frisyr haha!

Kommentera här: