tredje mars

Måste bara säga att Alfred är SUPERSÖT när han tittar ner på en från toppen utav trappan haha! ♥
1 Josefine ♔:

skriven

Nämen åååh! Så gulligt :D

Svar: Hihi eller hur :D
anna sofia

2 Sanna:

skriven

men jisses så söt :D

Svar: Visst är han! :D
anna sofia

3 Elsa:

skriven

Men gud vad söt! :)

Svar: Aaw visst är han! :)
anna sofia

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Haha åh, det håller jag med om!

Svar: hihi gravitationen tar liksom tag i hans kinder och öron, så sött! :D
anna sofia

5 Linn Strömberg:

skriven

Men mysiseen!

Svar: Eller hur :D
anna sofia

6 Emma Engström - Skönhetsbloggare:

skriven

Men åh så sjukt söt! :D

Svar: hihi eller hur :D
anna sofia

7 Tuva Björnwall:

skriven

men så söt!! :D

Svar: Visst är han!:D
anna sofia

8 Beatrice:

skriven

Men så fin!!!
Sv: Ja, men serier är ju verkligen det bästa som finns! Speciellt när man hittat en serie man verkligen ääääälskar! Kram :)

Svar: Ja men visst är han :D
anna sofia

9 Isabella:

skriven

haha åh kan inte mer än att hålla med dig, vilken sötnos :)

Svar: hihi eller hur, så himla söt :D
anna sofia

10 Nicole:

skriven

Men åååh så söt! Älskar den rasen så mycket!

Svar: Eller hur! Åh jag med, har aldrig haft Golden innan men är helt fast nu <3
anna sofia

11 CAMILLAESI:

skriven

Så söt😍

Svar: Eller hur :D
anna sofia

12 Malin Thorell ♔:

skriven

Vilken sötnos, golden retrivers är så himla fina :)

Svar: Ja men eller hur, så fina! :)
anna sofia

13 Jessica:

skriven

Åh så fin! Vilken supergullig bild!

Svar: Visst är han :D Tack!
anna sofia

14 Nicole:

skriven

Hej Anna Sofia!
Tänkte bara meddela att jag har veckans blogg på min blogg varje söndag och den här veckan vann du! Stort grattis! Jag hoppas att många av mina följare kommer att börja följa din blogg, det förtjänar du!

Svar: Åh men tack, vad glad jag blir! <3
anna sofia

15 Lili:

skriven

Herregud vilken sötis!

Svar: :D Visst är han!
anna sofia

16 Johanna Davidsson:

skriven

Hhaha, vad söööt! :)

Svar: Visst är han! :)
anna sofia

17 Ida ღ:

skriven

fin hund :)

Svar: Verkligen så fin :)
anna sofia

18 Ida - foto & häst:

skriven

men guud så söt! :'D

Svar: hihi Visst är han :'D
anna sofia

19 Jessica:

skriven

Men gud så söt :D

Svar: haha ja men eller hur :D
anna sofia

Kommentera här: