tolfte december

GODMORGON. 
Här sitter jag nu med en kopp kaffe och äntligen kan jag säga. Har varit uppe sedan 6:30 för att släppa ut Alfred och ge han frukost och sen gick C upp vid 7 för att åka till jobbet 8:30 så ingen idé att gå och lägga sig igen MEN jag kan inte dricka kaffe supertidigt på morgonen så får vänta en stund efter frukost och den kunde jag inte äta förren 8 och sen kom massa annat i vägen och egentligen ska jag elda så att det är varmt och skönt när C kommer hem MEEEN jag vill ha mitt kaffe nu! haha. 
 
Idag ska jag bestämma mig för vad jag ska köpa till mina nära och kära i julklapp så att jag enkelt kan handla det sen utan krångel, hitta lite recept på julgodis som C och jag kan baka i veckan och kanske blir det en julfilm senare idag! Står mellan Elf och Ensam hemma 2, vad tycker ni? 
 
Kram på er!
1 ISA:

skriven

haha varför kan du inte dricka kaffe supertidigt? för starkt för magen eller? :)

Svar: Ja precis, kan inte dricka kaffe på tom mage i alla fall :)
anna sofia

2 Olivia Ward's blogg:

skriven

Kan inte heller dricka kaffe supertidigt... Hoppas du fick ditt kaffe tillslut iallafall! Kram

Svar: Lite jobbigt när man vaknar tidigt och verkligen vill ha kaffe men måste äta frukost först annars är typ dagen förstörd haha :) Jajamen :D Kram!
anna sofia

3 My - Morgonkaffet.se:

skriven

Åhh, Elf är min favoritjulfilm :D Will Ferrell är så jäkla glädjespridande i den!

Svar: Den är så bra!:D Visst är han, man blir så glad när man kollar på den :) Men blev Ensam hemma 2, däremot blir det Elf imorgonkväll :D
anna sofia

4 VERONICA - fashionblog:

skriven

Första jag gör på morgonen är kaffe, klarar mig inte annars haha.. :) Kramar fina du!

Svar: Åh önskar att jag också kunde dricka kaffe direkt när jag vaknar :D Lite jobbigt att vänta när man är så kaffesugen :) kram!
anna sofia

Kommentera här: