femtonde november

Godmorgon! Hoppas att ni hade en superhärlig lördag igår. Jag och min syster drog oss iväg för att shoppa lite, fick presentkort av henne i födelsedag och tänkte köpa något fint till julafton och lite annat smått och gott! Det blev tre klänningar från h&m så kanske slänger upp ett inlägg senare idag och visar hur de ser ut. 
På kvällen slappade jag och pojkvännen bara framför tv:n med katterna och hunden och jag tog en liten powernap i soffan. Vaknade upp med ont i halsen ugh.
 
Idag vaknade jag med ont i halsen också... men efter att jag släppt ut Alfred på morgonen så somnade jag om och vaknade bara med tjock hals. Blev en kopp te på det och nu verkar det som att det släppt. Får hålla tummarna på att det inte bryter ut till någonting!
 
Ska snart dra iväg på julmarknad så får se om jag vågar ta fram kameran och fotografera i folkmassan, annars blir det en försiktig bild på fikat haha.
 
See ya!
 
// någon som vet hur jag får bilderna större? Har kollat i stilmallen etc efter koden men de verkar automatiskt stanna på 700 eller 800px vilket jag stör mig på // 
1 ISA:

skriven

krya på dig, drick massa varmt som liksom bränner bort skiten ;)

Svar: Aaw tack! Ja varm dryck intas flitigt :D
anna sofia

Kommentera här: