sjuttonde november

Idag har varit en sådan dag då jag har blivit smått irriterad över allting, överreagerade till exempel när jag skulle dra till mig dammsugarsladden och den smätte till mig på fotknölen haha. Har inte haft någon vidare stubin idag och har ingen aning om varför. Bestämde mig för att städa hela huset och för varje kastrull som blev diskad, för varje yta som blev dammad och för varje sak som landade på sin ursprungliga plats lättade irritaionen. När jag sedan avslutade med att dammsuga kunde jag sätta mig ned med en kopp kaffe och bara slappna av. Vilken skillnad när allting är bortplockat och ytorna blir rena!
 
Visst har vädret varit lite deppigt idag men jag är inte väderkänslig, njöt utav varje liten promenad jag tog med Alfred i regnet. Så antagligen bara en sådan dag! Nu har jag tänt brasan, duschat till den här spellistan och nu sitter jag här och väntar på att C ska komma hem och lyssnar på en skiva jag fick av honom i födelsedag då han vet att Finding Neverland är en utav mina favoritfilmer och soundtrack ♥ 
 
Hoppas att ni har haft en bättre tidag än mig, kram på er!
 
1 Alice:

skriven

Så skönt när man är klar med städningen!

Svar: Eller hur! Man slipper snubbla omkring på allt :D
anna sofia

2 ISA:

skriven

haha det är typ mitt allmäntillstånd att vara irriterad på saker som krånglar. fifan! ;)

Svar: haha samma här! Superjobbigt ju ;)
anna sofia

3 Amanda♥:

skriven

Naw så söt hund!

Svar: Visst är han söt :D
anna sofia

4 Emely:

skriven

Men det ser mysigt ut med en brasa iaf :) Hoppas din dag idag blir bättre! :) Kram

Svar: Ja det var det! Kändes mycket bättre när huset sen blev varmt och skönt :)
anna sofia

Kommentera här: