sjunde november

LÖRDAG. Härligt.
C jobbade dock mellan 9 - 13:00, efter det åkte vi snabbt in till stan och handlade det vi behövde och drog oss hem för att steka amerikanska pannkakor till middag, mums!
Nu sitter vi här mätta och belåtna i soffan, C spelar Until Dawn för andra gången och återigen tittar jag på (dock med datorn i knät, måste blogga och fixa lite annat). Har även spelat Sims 4 som en galning idag känns det som haha. Snart är kaffet klart så ska mysa till det med lite fika. Efter det tänker jag ta Alfred ut på en kort promenad, slänga mig på yogamattan och sen in i duschen! 
 
Imorgon är det inte supermycket som händer så ska se om jag hinner fotografera lite under dagen!
Hoppas ni haft en härlig lördag, see ya!
1 Johanna Davidsson:

skriven

Vad gott med amerikanska pannkakor

Svar: Ja verkligen!
anna sofia

2 johanna:

skriven

ha en fortsatt bra helg fina du!

Svar: Tack och detsamma!
anna sofia

3 ISA:

skriven

vad härligt med ett sånt jobbpass en lördag! hoppas ni har en myspys kväll <3

Svar: Ja eller hur! Lite sovmorgon och sen ändå komma hem så att man har hela eftermiddagen på sig :) Ha en superhärlig fortsättning på kvällen <3
anna sofia

4 isabella:

skriven

så gott med amerikanska pannkakor!

Svar: Supergott!
anna sofia

5 Emmy Thor:

skriven

åh va gott med pannkakor! :)

Svar: Eller hur! Så jobbigt att steka bara haha :)
anna sofia

6 Erica:

skriven

Låter gott med amerikanska pannkakor! <3

Svar: Det var det verkligen! Lite mer matigt än vanliga pannkakor vilket jag tycker är det bästa :) <3
anna sofia

Kommentera här: