tjugofjärde november

Det märks att det börjar närma sig julafton, alla vill få önskelistor så fort som möjligt så att de kan få igång julshoppingen! Jag är samma, har frågat alla som jag ska köpa till vad de önskar sig och ingen vet riktigt haha, måste säga att jag själv är skyldig till detta! Men har rotat runt lite och letat efter inspiration, vet inte om detta kommer att hjälpa dig att komma på vad du önskar dig men den här listan är lite mer åt hemmet. 
 
Har ni börjat att julklappshandla? Jag har en julklapp klar så ska försöka få fart på resten! 
Tidningskorg / KITCHENAID Vattenkokare / T-shirt med paljetter / Cardigan / Burkar Mix 2 st / Ljuslyktor Diamant 3-pack / Kuddfodral Jackie 2-pack / Örngott
1 Linn Strömberg:

skriven

Har bara köpt till mamma än så länge, vet inte vad jag ska köpa till resten!

Svar: haha samma här! Mamma är klar men har ingen aning om resten :D
anna sofia

2 Nicolina:

skriven

Vad mysig blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

3 Emely:

skriven

En mysig cardigan står högt upp på min önskelista i år :)

Svar: Åh det var en bra idé, så mysigt :D
anna sofia

4 MATILDA:

skriven

Vad fint collage :D

Svar: Tack :D
anna sofia

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Så fina grejer! :)

Svar: Visst är de :)
anna sofia

6 linah:

skriven

va fint! <3

Svar: Tack <3
anna sofia

7 ERCI:

skriven

Härliga saker! kram.

Svar: Tack! Visst är de :) Kram
anna sofia

Kommentera här: