nionde oktober

Hejsan! 2 månader har gått sedan jag slutade med schampo och började med balsammetoden och 1 månad sedan jag började med ett sls-fritt schampo varvat med balsammetoden! Tänkte att jag skulle slänga upp ett kortare inlägg i helgen om hur jag tycker att mitt hår har förändrats och någon bild men tills dess ska jag se till att inte bli förkyld!
Min sambo ligger nämligen hemma sjuk idag och jag har tagit hand om honom, så chansen finns där men jag vill verkligen inte haha. Så har köpt thé för immunförsvaret, citroner och honung så får se hur det går. See ya!
 
 
1 Dixi Wonderland:

skriven

Skulle verkligen rekommendera dig att testa ekologiska hårprodukter :)

Svar: Ja jag känner att det är något jag måste testa! Men det måste vara sls-fritt så ska testa märket 100% Pure eller Naked Bodycare efter att jag gjort slut mitt sls-fria från Body Shop :) Vad använder du för märke? :)
anna sofia

2 Bintu Malm Fraser:

skriven

Spännande! Tycker verkligen att du ska göra ett sånt inlägg :-)

Svar: Ja, det kan ju vara intressant :D
anna sofia

3 Emelie Andersson:

skriven

Vilket höstig bild :)

sv: ja men visst är han, min fina "lilla" kille ;)

4 johanna:

skriven

Fin blogg!

Svar: Tack!
anna sofia

5 Yohanna af Skovde:

skriven

Åh, så segt om en i närheten är sjuk och inte en själv. Får nästan bara vänta på att det kommer. Men hoppas du slipper!

Svar: Eller hur! Tack, jag får försöka :)
anna sofia

6 Nettan:

skriven

Riktigt härliga bilder :) :)

http://nouw.com/Nettan

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

7 Lucy:

skriven

hoppas du slipper åka på det. Ta ingefära shot riktigt bra för immunförsvaret :D

Svar: Åh låter spännande! Kanske skulle ta och testa, inte roligt att bli sjuk :)
anna sofia

8 Cassandra Haraldsson:

skriven

Hade varit kul med ett sånt inlägg :)

Svar: Ja, jag håller på att fixa lite bilder så blir i veckan istället! :)
anna sofia

9 N:

skriven

Vilken fin och höstig bild!! :)

Svar: :D Tack!
anna sofia

10 hanna:

skriven

åh vilken mysig bild :D

Svar: Tack! :D
anna sofia

11 ISA:

skriven

jättenyfiken att läsa mer om alla dessa metoder ;) need it!

Svar: Inlägget är på väg men min laddare till datorn funkar inte och måste få tag i första bilden på håret som jag tog i början av metoden haha så det kommer nog dyka upp i veckan :D
anna sofia

12 Elin:

skriven

Kör också på balsammetoden, den funkar så bra för mig =)

Svar: Visst är den bra!? Skulle aldrig kunna gå tillbaka till "vanliga" schampon nu :)
anna sofia

13 milina.blogg.se:

skriven

Min pojkvän är också sjuk. Hoppas verkligen inte att jag också åker på det haha :)

Svar: Aaaw vi får hålla tummarna på att vi slipper bli förkylda! Känner mig dock lite tjock i halsen men får se till att hålla det i schack haha
anna sofia

14 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Hoppas sambon kryar på sig fort! :)

Svar: Det gjorde han :D
anna sofia

15 rebeccafornstedt.blogg.se:

skriven

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk <3

Svar: Ta i trä men tror jag lyckades :D
anna sofia

16 cecilia:

skriven

gud vad fina bilder :)!!

Svar: :D Tack!
anna sofia

Kommentera här: