tjugosjunde oktober

I'm back! Förra veckan och början på den här har inte varit min bästa "bloggvecka" men i helgen drog vi iväg till stan och köpte oss en ny laptop. Äntligen kan jag sitta ordentligt vid en dator och skriva. Haft min systers laptop men det känns inte samma. Eller förstår ni vad jag menar? Nu känns det helt rätt att logga in på bloggen och skriva, lägga upp bilder och kommentera bloggar för att jag sitter vid en dator som är min. 
Dagen idag går ut på att städa inför ett kalas vi ska ha snart, åka in till stan och köpa dekorationer till halloween och senare ikväll ska vi nog (jag vill skriva "carva" pumpor för kommer inte på ett bra svenskt ord?) skära? pumpor haha så kanske kommer upp lite bilder på det imorgon. 
See ya!
 
 
1 Ellinor Netsö:

skriven

Vilka mysiga bilder! :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

2 linah:

skriven

vackra bilder! <3

Svar: Tack <3
anna sofia

3 björkis:

skriven

Haha kanske karva pumpor? ;) Men jag förstår vad du menar, det känns alltid som man rotar lite nästan när man använder någon annans dator.

Svar: haha ja herregud, det kanske det heter! Visst känns det så? Man kan liksom inte göra något än att klicka upp internet och sen stänga av när man är klar för att man inte vill rota :)
anna sofia

4 ISA:

skriven

wiho! så skönt att återfå tekniska prylar, haha! förstår om det varit tuff tid!

Svar: Superskönt verkligen! Man tror inte att man är så beroende av datorn eftersom att man har sin mobil men där bevisade jag mig fel haha :)
anna sofia

5 Ida - foto & häst:

skriven

Åh så härliga bilder! Så fina :) Så härligt med ny laptop!!

Svar: :D Tack så mycket! Ja det är verkligen härligt :D
anna sofia

6 Johanna Davidsson:

skriven

Älskar bilderna!

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

7 Annsoh:

skriven

Vad fina bilder! :)

Svar: Tack! :D
anna sofia

8 antonstenander:

skriven

härliga bilder! :)

Svar: :) Tack så mycket!
anna sofia

Kommentera här: