tjugotredje oktober

Jaha här är jag igen. Fortfarande utan egen dator men med sin systers laptop som jag så snällt fått låna! Hur har ni det? Jag har det bra. Vädret idag är superfint, solen lyser och himlen är blå. Det är även varmt ute fastän det blåser lite.
På tal om annat. Har ni den känslan ibland att ni mår så dåligt för att det är ostädat? Känner så nu när jag går in i köket och groventrén... vill inte ens gå nära men vet att jag måste städa för att få bort känslan. Alltså jag kan inte ens förklara hur jag mår när det är så ostädat, men ändå så är jag så dålig på att städa haha. Ahja. 
Ska se om jag kan fixa lite bilder att lägga upp men den här datorn har inte photoshop så får se om jag kan få till det ändå! Min mobil tar ganska bra kort i för sig och de kan jag fixa lite så kanske blir lite mobilbilder ikväll/imorgon.
See ya!
 
1 ISA:

skriven

ja men gud, jag kan relatera!! kan verkligen inte slappna av i ett stökigt rum. Det gör nästan lite ont :O

SVAR: haha men nej!! vill bara skaka om dig, vad VAAAD är det som är mysigt med spindelnät, pumpor och häxor? va va va?? ;)

Svar: Haha eller hur :D Kan inte riktigt sätta fingret på vad eller varför det är så mysigt faktiskt, bara en känsla :D
anna sofia

2 Maja H:

skriven

Hahah mår så dåligt när det är ostädat, förstår dig!

Svar: Visst mår man dåligt! haha :)
anna sofia

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Låter som min sambo ;) Han är dock väldigt duktig på att se till att ha det städat också, haha :)

sv: Mmmm, DET lät gott! :)

Svar: haha ja då är det ju en fördel ;) :D
anna sofia

4 Dixi Wonderland:

skriven

Jag älskar när de är städat men det blir fan lika stökigt igen 2 timmar senare xD

Svar: Det är samma här hemma haha :D
anna sofia

5 julia åsberg:

skriven

sjukt fin blogg :D

Svar: Åh tack så mycket :D
anna sofia

Kommentera här: