fjärde september -15

Ojojojoj.... 9 månader sedan jag la upp ett inlägg här. Jag måste då säga att jag är superdålig på att uppdatera. Men jag har börjat planera på något nytt, som förhoppningsvis kommer få mig på bloggfötter igen. Min stora fråga är om jag ska fortsätta på den här eller om jag ska påbörja på en jag startat men som jag inte skrivit särskilt mycket på men namnet är bredare än detta. ÄN så länge kommer jag att skriva här. Som sagt är det bara planer än så länge, en board på pinterest och lite research. 
 
Inget är särskilt nytt i mitt liv förutom att min sambo och jag har skaffat en hund och att vi har bott här ute på landet i lite över 1 år nu men mer om det i ett framtida inlägg. Jag måste börja skriva dessa i förväg så att jag slipper sitta här som ett fån och försöka komma på något innan jag ska trycka på publish. 
 
MEN här är jag nu. Jag kan inte lova att jag kommer skriva varje dag men 2-3 inlägg per vecka är ju inom rimliga gränser. Ska också se till att göra en make over på sidan för nu är den väl riktigt tråkig haha. 
 
See ya! xx
 

Kommentera här: