nionde september

GODMORGON! Eller ja, de flesta av er har säkert varit vakna i flera timmar och känner att klockan 10 inte riktigt är morgon haha men jag har inte druckit mitt morgonkaffe än (aaaaaaaah) så god morgon till mig i alla fall. 
 
Idag är en stor dag, typ. Idag har det gått en hel månad sedan jag startade med balsammetoden. Så lite senare idag kommer det att dyka upp ett inlägg med mina tankar, lite bilder, produkter jag använt och den stora frågan om jag ska fortsätta eller inte. 
 
So stay tuned! 
 
 
1 Skogsraah ☾:

skriven

Kul :)

Svar: Nu är det inlägget uppe ifall du vill läsa :)
anna sofia

2 sandra:

skriven

mysig tröja!

Svar: Tack! Den är verkligen mysig :)
anna sofia

3 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

skriven

Vilken mysig tröja! :)

Svar: Ja, min vovve heter Bebis, trots sina 10 år, haha. Eller egentligen heter han Bonzo, men lyssnar som mest till Bebis då vi har använt det namnet sen 5 år tillbaka. Han lyssnar knappt på Bonzo. :)

4 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Så mysig tröja :)

Svar: Supermysig :)
anna sofia

5 ♀ P E A C E R E V ♀:

skriven

Söt bild! Jag använder mig inte av den metoden faktiskt.

Din tröja var awesome!

Svar: Tack! Min favorittröja, supergo :)
anna sofia

6 Emma Engström:

skriven

Åh vilken mysig tröja! :D

Svar: Tack! Den är verkligen mysig :)
anna sofia

7 linah:

skriven

du har så fint hår!

Svar: Åh tack, vad snäll du är :D
anna sofia

Kommentera här: