nittonde september

Åh vilken produktiv lördagsmorgon! Först gick jag upp 06 för att släppa ut Alfred och för att blöta hans mat, sen drog vi oss upp igen och sov till 07 då han ska få sin mat. Efter det gick vi ut och jag blev pigg av morgonluften! Så jag tog upp Alfred igen till min sambo och lät han vara uppe och så gick jag ner och började dammsuga toaletten och diska upp all disk (jo för att eh det gör man på morgonen). Vid 07:45 gjorde jag frukost och tände lite ljus och sen satt jag där nere alldeles ensam och kollade på nyheterna. HUR mysigt som helst. 
Vid 08:30 drack jag kaffe, min sambo kom ner vid 09 och vid 10 drog jag in till ICA. Klockan är lite efter 12 men jag är klar med allt som ska göras idag. 
 
Nu tänker jag sitta lite vid datorn innan lunch/middagen och kanske dra mig ut på en promenad. Hoppas att ni har en härlig lördag! See ya!
 
 
 
1 Lina:

skriven

Herregud, ja du borde verkligen se den! :) Har inte själv sett från 1963, men funderar också på att se den. Vore kul att se den bara för att få ännu mer background-story och sånt eftersom det är mycket referenser till de gamla säsongerna i 2005-serien!

Svar: haha ja eller hur! Får se hur jag gör men 2005 låter bra än så länge att börja med :D
anna sofia

2 Minna:

skriven

Jag älskar älskar produktiva mornar, när det känns som man fått lite gjort och sedan får njuta av stillhet en stund :D

Dock är variationen alltid bäst :D

Svar: Eller hur! Jag håller med, alltid bäst att variera upp det lite :D
anna sofia

3 Erika:

skriven

Så fina djur du har :) Låter som en härlig morgon, skönt att göra bort saker direkt så är man fri sedan! :)

Svar: Aaw tack, har en katt till som är lite större :) De är så söta :D Ja eller hur! :)
anna sofia

4 anniepiie:

skriven

Åhh känslan när man kan vakna när man vill och bara mysa med frukost framför tvn. Love it!! :D SV: Jag tipsar verkligen om sprayen till sminkborstarna. räcker om man sprejar 2 gånger så tar den bort all smuts, riktigt bra. :)Funkar säkert lika bra med din metod också iofs. ;) hihi

Svar: Javisst hur underbart som helst! :D Åh ja då måste jag verkligen dra in och köpa den! Alltid bra med ordentligt tvättade sminkborstar :)
anna sofia

5 Cassandra:

skriven

Fina bilder!

Svar: :D Tack!
anna sofia

6 Shahrzad Garoosi:

skriven

Så duktigt

7 Shahrzad Garoosi:

skriven

sååå söta

Svar: Ja visst är de :D
anna sofia

8 Alice:

skriven

Men ja visst var dom!
Haha ja de spelar ju samma om och om igen... Jag som jobbar på posten åker ju bil hela dagarna. Och då går radion varm. Så tillslut kan man bara spy på musik haha! Ja, då blir det ju lite bättre och roligare musik!

9 Lili:

skriven

Åh vilken söt katt! Ja, hunden är också söt förstås, men jag är extra svag för katter. ^^

Svar: haha visst är hon söt! Och väldigt liten är hon också :) Hon har en mycket större bror som är grå :D
anna sofia

10 A M:

skriven

Vilken mysig dag! Gosiga bilder dessutom! :D

Svar: Ja visst är dom :D
anna sofia

11 emiza:

skriven

söta djur. ha det bra dag

Svar: Visst är dom :) Detsamma!
anna sofia

12 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

söt katt

Svar: Ja hon är så söt :)
anna sofia

13 Ida - foto & häst:

skriven

Men så mysiga bilder och så söta!

Svar: Aaw tack! :)
anna sofia

14 Dixi Wonderland:

skriven

Awww vilka sötisar :D

Svar: Visst är de söta :D
anna sofia

15 Agnes:

skriven

Såå söta bilder!

Svar: Tack! :D
anna sofia

Kommentera här: