tjugoförsta september

Drog iväg på en kort promenad tidigare idag men orkade inte släpa med mig kameran så tänkte att jag skulle ta lite kort med mobilen istället ifall jag kände för det och nog blev det några bilder i alla fall! Hade även musik i hörlurarna, vilket inte är ofta jag går ut och går med men om jag har det så lyssnar jag gärna på Spotifylistan Peaceful Piano, riktigt härligt att gå till faktiskt! https://open.spotify.com/user/spotify/playlist/63dDpdoVHvx5RkK87g4LKk 
 
Sen när jag kom tillbaka kom slambilen, supertrevligt haha men skönt att ha det gjort då vi har haft ett stopp i vårt avlopp så har inte kunnat tvätta i tvättmaskin för då har golvbrunnen runnit över... men nu är det förhoppningsvis fixat så ska testa detta imorgon! Sen slängde jag mig i duschen och nu sitter jag här och låter håret självtorka medan jag väntar på att min sambo ska komma hem. Ska nog dra in och handla mat sen också! 
 
Är det något speciellt ni vill läsa? Som några 'Get to know me' frågor eller liknande? Hojta till bara. See ya!
 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härliga bilder :)

Svar: Tack :D
anna sofia

2 Emma Engström:

skriven

Superhärliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
anna sofia

3 Fridas Skönhetsblogg:

skriven

Älskar pianomusik <3

Svar: Samma <3
anna sofia

4 Yohanna af Skovde:

skriven

Verkar vara en mysig promenad! Tar oftast mobilen men ska någongång släpa med mig kameran och ta riktiga kort, för en gångs skull :)

Svar: Ah den var härlig! Det är ju smidigast och bra till spontana bilder och med tanke på hur mycket bättre mobilkamerorna blir så duger de ju bra ändå! Sen kanske om man vet att man ska ta planerade bilder så är ju systemkameran bättre :)
anna sofia

5 Amanda:

skriven

Vilka fina bilder :)

Svar: :D Tack så mycket!
anna sofia

6 Mikaela:

skriven

Fina bilder:)

Svar: Tack :)
anna sofia

7 Ella Sandblom:

skriven

Gud va härligt! :D

Svar: Verkligen! :D
anna sofia

8 linah:

skriven

himla vackra bilder! <3

Svar: Tack <3
anna sofia

9 Ida - foto & häst:

skriven

Himla fina och härliga bilder :D

Svar: :D tack!
anna sofia

10 Minna:

skriven

Get to know me, det är alltid roligt! så kör på det :D

Svar: Ja det måste jag kanske göra! Ska se om jag kan hitta lite roliga frågor eller hitta på själv :D
anna sofia

11 Minna:

skriven

Föresten säg till ifall du skaffar Q & A boken, och om du tycker om den :D

Alltid roligt med uppföljare :)

Svar: Beställde den igår när min sambo höll på att beställa från amazon, lite billigare där! Längtar så :D Återkommer med vad jag tycker om den men känner på mig att det är precis min stil! :)
anna sofia

12 Malin:

skriven

SV: Ja, visst är hon! Hon är 12 veckor nu redan på söndag :)

hahah känner igen mig i det du! men det är aldrig valpens fel får man lära sig, bara vårt, hehe! Dem vet ju inte bättre tyvärr. Men skönt det börjar gå bättre för er också. Tar ju tid med valpar! Fullt upp! :D

Svar: Åh de växer så det knakar <3 Helt rätt, det enda de vet är att de behöver gå sen om det är ute eller inne vet de inte tills de börjar fatta med all belöning de får utomhus :D
anna sofia

13 Emmi i Barcelona - explorista.se:

skriven

Härliga höstbilder (och andra bilder också!). Hittade precis hit, skoj med bloggar med fina bilder. :) Plåtar en del själv också, titta gärna in hos mig!

Svar: Åh tack så mycket! Vad roligt att du kikade in :D
anna sofia

14 Rebecca Zgavec:

skriven

Fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket!
anna sofia

15 Emma Engström:

skriven

Tycker det är riktigt härligt med promenader och att samtidigt ha musik i öronen! Hoppas det blev fixat med avloppet också :D

Svar: Ja visst är det mysigt! Är bara lite nojig att jag inte ska upptäcka bilar eller annat så brukar i så fall bara ha i en hörlur haha :) Ahjamen! Fixat och klart, superskönt :)
anna sofia

16 SOFIA:

skriven

Supermysiga bilder, gillar sista :)

Svar: Aaw tack så mycket! :)
anna sofia

17 frida:

skriven

superhärliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
anna sofia

Kommentera här: