1 S A N N A♥:

skriven

Åh vad söt!

Svar: Visst är han :D
anna sofia

2 ISA:

skriven

haha sista bilden började jag fnissa av. Så sned och söt ;)

Svar: haha jag med när jag la upp den, han är så tokig och charmig :D kram
anna sofia

3 moony:

skriven

Så himla söt!

Svar: Åh visst är han!
anna sofia

4 Emma Engström:

skriven

Vilken sötis! :D

Svar: hihi eller hur :D
anna sofia

5 Emma:

skriven

men åååh söt!!

Svar: Eller hur :D
anna sofia

6 Skogsraah:

skriven

Åh vad fin :)

Svar: :D
anna sofia

7 A M:

skriven

Sötisen! Du har verkligen fångat bra bilder!

Svar: Visst är han! :D Jag passade på när han åt gräs den lilla token! Tack :D
anna sofia

8 linah:

skriven

vilken sötnos!! <3

Svar: Visst är han <3
anna sofia

9 SOFIA:

skriven

Åh vilka underbara bilder :)

Svar: Tack :D
anna sofia

10 Ida - foto & häst:

skriven

Men gud så söt!! Himla fina bilder! Älskar sista haha :'D

Svar: Han är verkligen supersöt, världens goaste :D Tack så mycket! Lite av min favorit också haha :D
anna sofia

11 VERONICA - fashion blog:

skriven

Men åh så härliga bilder! Såå så söt vovve :) Underbart!

Svar: Aaw vad glad jag blir! Visst är han söt :D
anna sofia

12 Isabella:

skriven

åh så söt hund :D

Svar: Han är verkligen jättesöt :D
anna sofia

13 ♀ P E A C E R E V ♀:

skriven

Men gud så fin! :D

Svar: Visst är han :D
anna sofia

14 Ida:

skriven

Men åhh så fin! Nu vill jag ha hund igen! :)

Svar: Eller hur! Jag är uppväxt med hundar omkring mig och sen när jag hade bott hemifrån i 2 år så kändes det väldigt tomt utan dem men nu har jag lilla Alfred <3
anna sofia

15 Erica:

skriven

Men gud vad go! :} Vill också ha en hund!

Svar: Han är jättego! :D Visst är det härligt att ha hund, längtade så tills vi skaffade Alfred!
anna sofia

16 Malin Lundgren:

skriven

men åh så gullig!

Svar: Visst är han! :D
anna sofia

17 ika:

skriven

JAg smäller av så söt! Sista bilden är fantastisk.

Svar: hihi visst är han för go! :D
anna sofia

Kommentera här: