elfte februari

Älskar tulpaner, varje år när vårkänslorna knackar på så köper jag buketter efter buketter! Blir så glad när jag stiger upp på morgonen, sätter på kaffe och ser dem på bordet = bra start på dagen ♥ 
Snittar dem varje dag och ger dem nytt vatten, vet inte om det gör någon skillnad men har "lärt mig" att mina tulpaner håller betydligt längre innan de blir fula om jag gör så. 
 
Köper ni hem blommor? Jag kan inte ha blommor i mina fönster då katterna blir nyfikna och antingen tuggar på dem eller välter ner dem... men en vas med tulpaner kan jag hålla koll på och ställer lätt undan om det behövs haha :) 
 
// beställt en väska från asos och inväntar den förväntansfullt, woooho // 
 
1 linah:

skriven

vackert! <3

Svar: Tack <3
anna sofia

2 Victoria:

skriven

Tack så mycket :)

Älskar också tulpaner men har sällan äkta snittblommor på bordet. Anledning att katterna ibland har race över köksbordet (morr).

Svar: Ja det är ju typiskt katter! Min ena katt hoppar gärna upp på bordet och smånafsar i mina snittblommor men har dem bara framme ifall jag är hemma, annars åker de upp på en bokhylla eller något högre plan :)
anna sofia

3 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

så fint med tulpaner :)

Svar: Ja, det lyfter hela rummet med fina tulpaner :)
anna sofia

4 sandra:

skriven

fint!

Svar: Tack! :)
anna sofia

5 milina.blogg.se:

skriven

Jag lyckas bara döda mina blommor haha..

Svar: Ja samma här, klarar nästan bara av snittblommor men så fort jag har blommor i en kruka så är de döda inom en vecka :)
anna sofia

6 ISABELLA:

skriven

åh ja det är himla fint med tulpaner!! :)

Svar: :D Eller hur!
anna sofia

7 Amanda - Skönhetsbloggare:

skriven

Åh så fina! Jag köper alltid hem tulpaner i hopp om att katterna ska låta dem vara, men slutar alltid med att de är söndertuggade haha!

Svar: Visst är de! haha har samma problem, förstår inte varför de tycker att det är så roligt att nafsa och tugga på dem :)
anna sofia

8 Johanna:

skriven

Vilken mysig sak att göra! Av respekt för blommorna gör jag dock aldrig det själv - är så dålig på att ta hand om dem så de dör typ direkt.

Svar: Ja verkligen :) Snittblommor klarar jag av men blommor i krukor dör direkt här hemma haha
anna sofia

9 Alice:

skriven

Men ja verkligen! Man blir mer peppad och taggad men snygga kläder :)

10 Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

skriven

Så fina :)

Svar: Visst är de! :)
anna sofia

11 N:

skriven

Superfina!

Svar: Eller hur! :)
anna sofia

12 Jessica:

skriven

Det är verkligen fint med tulpaner, jag är så dålig överlag på att köpa hem blommor. Men tror det beror på att vi har så litet bort hemma. Men det är absolut något jag skulle kunna bli bättre på :)

Svar: Ja samma här, men när våren närmar sig så är jag flitig på att köpa hem blommor :)
anna sofia

13 Cassandra Haraldsson:

skriven

Så fina blommor!

Svar: Tack! Visst är de :)
anna sofia

14 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Jag har färska snittblommor varje söndag :-)

Svar: Härligt! Lyfter humöret :)
anna sofia

Kommentera här: