tionde februari

Snö, snö, snö, snö snö snösnösnösnösnösnösnö... Inatt och idag har snön kommit igen och jag vet inte hur jag känner för detta. Har varit så glad med vårkänslor, värmande promenader i solen med fågelkvitter och vägar man kan köra och gå på utan att halka. Men jag vet att det är för tidigt för vår och att vintern lär vela fram och tillbaka till april så får ta det med en klackspark och visst blir jag lite glad när Alfred leker i snön och fångar snöbollar!
 
Idag ska jag inte göra någonting förutom att städa huset, tvätta, ta en promenad och göra yoga samt invänta ett samtal - härligt med sådana här dagar! 
 
Har ni några planer för idag? kram på er!
1 Julia Julie:

skriven

Ja lite tråkigt när snön kommer tillbaka.. MEN våren är snart här! HÅLL UT hehe :)

Svar: Ja visst är det, försöker hålla ut så mycket som möjligt ;) :)
anna sofia

2 Sandra Snellman:

skriven

Jag vill också ha slut på denhär vintern nu, orkar inte! Vad fin Alfred är förresten <3 :)

Svar: Eller hur, hit med våren! Åh visst är han <3
anna sofia

3 N:

skriven

Åh så söt!

Svar: Visst är han :D
anna sofia

4 Skogsraah:

skriven

Så söt :)

Svar: Verkligen! :)
anna sofia

5 Cassandra Haraldsson:

skriven

Men åh så söt!

Svar: :D Visst är han!
anna sofia

6 Alice:

skriven

Vilken fin vovve!

Svar: :) Visst är han fin!
anna sofia

7 ISABELLA:

skriven

men åh vilken sötis!!

Svar: Visst är han söt! :D
anna sofia

8 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Söt er hund är :)
Mysigt med snö, även om våren är rätt fin den också :)

Svar: Visst är han :) Ja, jo visst är det mysigt med snö men tröttnar snabbt på den :)
anna sofia

Kommentera här: