tredje februari // finbesök

Igår kom världens bästa Jasse med sin hund Sabo hem till mig och Alfred på lite fika, de har varit så efterlängtande sen de sist var här och Alfred var superglad över att få träffa sin kompis igen ♥
På kvällen drog vi iväg på bio för att se The Revenant (superbra film by the way, känsliga tittare varnas). 
Idag kom de igen och vi tog en kort promenad tillsammans, drack återigen kaffe och bara hade det mysigt! 
 
Så roligt när de är här och så skönt att få prata om ditt & datt och mysa med hundarna! Till next time ♥
1 Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

skriven

Men så söta dem är :)

Svar: Visst är de :)
anna sofia

2 Erika:

skriven

Så söta och vilka härliga bilder, kram!

Svar: Visst är de :D Tack! kram
anna sofia

3 Amela Paratusic:

skriven

Vilka sötnosar :)

Svar: Åh visst är de söta :)
anna sofia

4 Jessica:

skriven

Vad mysigt med en hundträff! De ser verkligen ut att tycka om varandra, fint!

Svar: Ja verkligen! hihi ja de tyckte det var roligt att träffas igen, den här gången lite äldre och busigare :)
anna sofia

5 Linnea Aurora:

skriven

Åh, det känns som att alla pratar om The Revenant men jag kan en känsla av att jag inte kommer tycka om den??? Kanske ska ge den en chans ändå!

Svar: Ja, jag kollade inte på trailern eller något utan beställde bara biljetter och såg den utan att veta vad den skulle handla om egentligen, men den är väldigt stark så jag vet inte hur du ser på saker och ting eller vad du klarar av men jag gillade den i alla fall :)
anna sofia

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt med bio! :)

Svar: Ja jättemysigt! :)
anna sofia

7 ISA:

skriven

så mysigt! både för dig och vovven :)

Svar: Ja det var jättemysigt!
anna sofia

Kommentera här: