tjugonionde oktober

Alltså blogg.se, sluta att logga ut mig hela tiden...
 
Igårkväll efter middagen så satte vi på lite halloweenmusik i bakgrunden och så fixade vi i ordning matsalsbordet och slängde upp våra pumpor. Tycker det är lika mysigt varje år, även fastän själva urgröpandet av pumpan tar ett tag. Jag blir ganska beslutsam över att få bort allt "kött" och få insidan helt gul och hård men tillslut var jag tvungen att stoppa mig själv för annars hade jag kunnat hålla på hela kvällen!
Efter det så försökte jag att rita av en bild som jag hittade på Pinterest som föreställde olika ansikten på pumpor, och jag är inte den bästa avbildaren så vet inte riktigt hur det blev haha. Tycker att själva ansiktet är ganska "tilltryckt" och att jag hade kunnat dra ut det mer. Men nu står de så fina på vår trapp och lyser upp ♥
See ya!
 
1 a n n i k a:

skriven

Fin bild!

Svar: :D Tack!
anna sofia

2 linah:

skriven

sv; haha som jag då!! xd

3 Miriam:

skriven

Så fina dom blev! :D

Svar: åh tack så mycket! Så roligt att pyssla med :D
anna sofia

4 Isabella:

skriven

Åh så fina pumpor! :D

Svar: Tack! Visst blev de ganska charmiga ändå :D
anna sofia

5 Emma Grann Fotografi:

skriven

Snygga!!

Svar: Tack! :D
anna sofia

6 ByJuliaP:

skriven

Snygga

Svar: Tack!
anna sofia

7 ♫♪ sandra:

skriven

mysig bild :)

Svar: Tack! :)
anna sofia

8 Prietha:

skriven

Så fin tradition!

Svar: Åh visst är det :D
anna sofia

9 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Åååå jag älskar Harry Potter - har läst alla böcker å sett alla filmer å nu läser mina barn samma böcker - så härligt att dom också funnit glädjen i böcker!

Svar: Samma! Så mysigt att få dela med sig till barnen och se hur de känner samma <3
anna sofia

Kommentera här: