andra mars

Sitter här vid datorn med en kopp kaffe och Alfred vid min fötter, så mysigt. Imorses drog vi ut på en promenad och jag tänkte att vi skulle testa en annan runda för en gångs skull. Vad gör jag inte då? Halkar... var verkligen superhalt! Tog emot mig med handen, vilket inte var en bra idé men det gjorde bara ont en stund sen försvann det. Gick och vred på handleden halva promenaden efter det, blev lite rädd där ett tag... ugh.
 
Har även gjort Dag 2 av utmaningarna, härligt! Yogan tar jag och gör ikväll innan duschen, längtar. Imorgon däremot får träningen också vara på kvällen då jag ska in till stan för introduktion för en jobbgrej och sedan ska jag strosa bland affärerna en stund då jag har lite att inhandla, kanske även tar en fika när jag ändå är i stan! 
 
Nu ska jag fortsätta dricka kaffe och sedan blir det till att laga lite lunch vilket blir pasta med ricottasås, mums!
Kram på er ♥
 
1 Siri |Diabitfit|:

skriven

Jobbigt att halka, men tur det gick bra i alla fall =)

Svar: Ja men eller hur! :)
anna sofia

2 Hillevi:

skriven

Hoppas handleden blev bra!

Svar: Tack! Jodå jag tror den klarade sig, gjorde ont ett tag under promenaden men känner inte av något nu :)
anna sofia

3 Sanna:

skriven

Oh stackarn, hur är det med handleden nu?

Svar: Tack! :) Nu känner jag inte av något som tur är, så klarade mig förhoppningsvis!
anna sofia

4 CAMILLAESI:

skriven

Gud, hoppas det gick bra med handleden. Undviker ju typ att gå ut på grund av hur halt det kan vara.. haha

Kram <3

Svar: Tack! Ja som tur var så gick allt bra :) Ja men eller hur, kanske borde köpa broddar till skorna haha :) Kram <3
anna sofia

5 Beatrice:

skriven

Så söt hund! Hoppas ingenting allvarligt hände med handleden, kram! :)

Svar: Visst är han :) Tack! Nejdå, den klarade sig :) kram
anna sofia

6 Tuva Björnwall:

skriven

åh så mysig bild!!

Svar: :D Tack!
anna sofia

Kommentera här: