nittonde mars

Myste till det lite extra idag med att laga hemmagjorda pizzor! Eller ja, hemmagjorda och hemmagjorda... Köpte färdiggräddade bottnar och färdig pizzasås, sen bara på med riven ost och valfri topping så är det klart! 
På min hade jag banan, ananans, skinka och curry och C hade räkor, skinka, jordnötter och curry. Efter fem - sju minuter i ugnen var de klara och åh så goda!
Nu ska vi snart dricka kaffe och plocka i ordning lite här hemma då C har en vän över ikväll. Jasse skulle kommit också men vi tar det nästa gång hon kommer ner igen! Så jag ska spendera kvällen uppe i sängen tillsammans med ostbågar och en film, inte dåligt det heller haha.
Kram på er ♥
1 Veronica Wallgren:

skriven

Gott!

Svar: :) Verkligen!
anna sofia

2 oanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

skriven

gott

Svar: Verkligen!
anna sofia

3 Cassandra Haraldsson:

skriven

Mums så gott!

Svar: :D Så gott!
anna sofia

4 Netti Starby:

skriven

Det där ser jättegott ut! Kram

Svar: :) Kram!
anna sofia

5 Linn Strömberg:

skriven

Åh vad gott!

Svar: Så gott! :D
anna sofia

6 Skogsraah:

skriven

Att göra pizza hemma är såå gott!

Svar: Ja absolut! Ångrar att jag inte testat det innan :)
anna sofia

7 Isabel:

skriven

Åå ser supergott ut!

Svar: :D Verkligen!
anna sofia

8 Matilda Berlin:

skriven

Men åhhh så gott! Min favopizza desutom, har alltid på just det där ;)

Svar: Verkligen! Åh vad kul :D Första jag hittat som tycker samma ;)
anna sofia

9 CAMILLAESI:

skriven

Så gott :-DDD

Svar: Ja men eller hur :D
anna sofia

10 Nicole:

skriven

Namnamnam! :D

Svar: :D :D
anna sofia

11 Tilda:

skriven

Åh vad gott med pizza! :)

Svar: Ja men eller hur :D
anna sofia

12 Tuva Björnwall:

skriven

åh mums vad gott!! :)

Svar: Verkligen! :)
anna sofia

13 Jessica:

skriven

Åh, SÅ gott!

Jaa jag håller med haha :D

Svar: :D Verkligen jättegott!
anna sofia

14 Netti Starby:

skriven

Mums vad smarrigt! Kram

Svar: :) Verkligen! kram
anna sofia

15 ISA:

skriven

det där borde jag prova! lite fusk men ändå hemmagjort - win!

Svar: haha men eller hur! Blev ändå lite stolt fastän jag bara lagt på topping ;)
anna sofia

16 Filippa:

skriven

Gott med pizza!

Svar: :) Eller hur!
anna sofia

17 Louise:

skriven

Mums!

Svar: !:D
anna sofia

18 ZARA:

skriven

Men så gott!!:D

Svar: Verkligen! :D
anna sofia

19 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vad jag blev sugen på pizza nu!

Svar: Kan förstå detta, så mysigt att göra egna! :)
anna sofia

20 V I L M A L A ♔:

skriven

Curry slår aldrig fel! Kram xx

Svar: :D Eller hur! Kram
anna sofia

21 MATILDA:

skriven

gott med pizza fast skulle aldrig kunna äta det med frukt på XD

Svar: haha jag har hört många som tycker likadant ;) Men är verkligen jättegott!
anna sofia

22 Linda Ph:

skriven

Gud vad gott det där såg ut! :)

23 Ida - foto & häst:

skriven

ser supergott ut! :D

Kommentera här: