sextonde december

Hur snygga är inte dessa klänningar från Zalando!? Åh jag önskar lite att jag skulle någonstans fint på nyårsafton än att bra fira hemma så att man skulle kunna spendera lite extra på dessa men det finns säkert andra tillfällen nästa år ♥
 
Har ni hittat en outfit till Nyårsafton än? 
Compañía fantástica Jerseyklänning dark navy // Luxuar Fashion Festklänning graublau // Chi Chi London Maxiklänning navy/white // Frock and Frill Festklänning navy
1 ISA:

skriven

oj hjälp så himla glammiga och fina :) långklänning är grejer det!

Svar: Älskar långklänningar :D Har ganska långa ben så ser bäst ut i maxi haha Glammigt ska det vara på nyår ;)
anna sofia

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh, helt underbara!

Svar: :D Visst är de!
anna sofia

3 Isabella:

skriven

jäklar, har helt glömt bort att tänka på kläder till jul och nyår.. får panikbeställa något i helgen ;)

Svar: haha ajdå ;) Själv köpte jag min outfit för jul och nyår i oktober typ så den hänger fint och väntar :D Hoppas du hittar något fint!
anna sofia

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså verkligen så fina klänningar! :)

Svar: Älskar dem! :)
anna sofia

5 MATILDA:

skriven

Så fina! :)

Svar: Eller hur! :)
anna sofia

6 Elsa:

skriven

Ja jag har faktiskt hittat min nyårsoutfit, det blir en svart kort klänning och ett par svarta klackar ;)

Svar: Härligt! Låter ju superfint :D
anna sofia

7 Isabelle Olofsson:

skriven

Så snygga! Synd att man inte får tillfällen att använda snygga långkläninngar oftare..

Svar: Eller hur! Håller med, tycker det ska finnas mer anledningar till att bära dessa :)
anna sofia

8 Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

skriven

Så fina:)

Svar: Visst är de! :)
anna sofia

Kommentera här: