sjunde december

Hej på er! Solen har varit framme hela dagen och även fastän jag vaknade upp med ont i halsen igår så var jag tvungen att ta tillvara på vädret! Med tanke på att det regnat och blåst HELA helgen så lyftes humöret supermycket. Tog en promenad med Alfred och åkte in till stan. Halsen gör inte så ont idag som tur är så får hoppas på att det går åt rätt håll så slipper jag att bli förkyld. 
 
Just nu har jag brasan tänd och så har jag sprungit omkring och tänt ljus, så mysigt. Väntar på att C ska komma hem så att vi kan börja laga mat och sen blir det kanske någon julfilm ikväll ♥
 
 
1 Isabella:

skriven

låter supermysigt!! Ha en trevlig kväll ♥

Svar: Det var det verkligen :D Tack detsamma ♥
anna sofia

2 johanna:

skriven

mysig bild!

Svar: :D Tack!
anna sofia

3 Jhennifer :

skriven

Så underbart mysigt 😀

Svar: hihi ja det var det verkligen :)
anna sofia

4 Katarina:

skriven

Mysig bild! :)

Svar: :) tack så mycket!
anna sofia

5 Celine:

skriven

Hoppas du slipper förkylningen!

Svar: Tack! Jo det hoppas jag med men den ligger där utan att bryta ut så känns som att jag kan bli förkyld ordentligt när som helst haha, men får ta det lugnt så kanske den försvinner :)
anna sofia

6 VERONICA - fashionblog:

skriven

Åh vad härligt det låter!! :) Kramar!!

Svar: Superhärligt! :) Kram
anna sofia

7 sarah:

skriven

visst är dom bra =)

8 Jessica:

skriven

Men vad har ni öppen spis hemma? Låter riktigt lyxigt :) Hoppas ni fick en mysig kväll och såg en bra film!

Svar: Nej inte riktigt, önskar det dock! Vi har en liten typ vedpanna i köket som vi eldar i och så värms elementen upp i huset, men man hör hur det knastrar och det är så mysigt att sitta där på en pall i köket och slänga in vedträn :D Kvällen var jättemysig! Drack glögg och kollade på Ensam hemma :) Kram
anna sofia

Kommentera här: