elfte november

Imorgon tänker jag slänga upp inlägget TRE MÅNADER med balsammetoden och med sls-fritt schampo! (1 månad var med balsam och de andra 2 med sls-fritt schampo) Känns som att jag nyss la upp två månadersinlägget men tiden går fort och jag ska återigen lägga upp bilder på hur mitt hår ser ut nu VS då och lite om vilka produkter jag använder och hur jag tycker att det går!
 
Vill också byta min design, funderar på ett pro-tema men är rädd för att bloggen kommer att se konstig ut under en tid. Designen jag har nu är lite "out of date" då man inte ens kan gilla inlägg osv. Fixade till den här för typ två år sedan så kanske dags för en ny! Får se hur det går. 
 
Men tune in imorgon om ni är nyfikna på hur det går med balsam/sls-fritt, see ya!
 
1 Sara :

skriven

Ska bli kul att få se bilder imorgon! :D

Svar: Vad roligt att du tycker det :D
anna sofia

2 Emma Grann Fotografi:

skriven

Spänannde!!

Svar: :D nu är det inlägget uppe ifall du vill kika!
anna sofia

Kommentera här: